خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند:

دولت آمریکا نه حامی، بلکه ناقض بزرگ حقوق بشر است

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند، دولت آمریکا نه حامی، بلکه ناقض بزرگ حقوق بشر است.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۴۲
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس ، سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان فر مانده سپاه ناحیه فراشبند در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته فراشبند با اشاره به خباثت همیشگی آمریکا و ادعای پوچ استکبار جهانی بیان داشت: حمایت از حقوق بشر همواره یکی از مهم‌ترین شعارها و ادعاهای مقامات آمریکایی در نظام بین الملل بوده است .

وی خاطرنشان کرد : با توجه به اهمیت افشای چهره واقعی آمریکا در اذهان عمومی مردم، باید تصویرسازی واقعی از ماهیت ضد بشری جبهه استکبار و افشای جنایت ها و سیاست های استکباری آمریکا صورت گیرد.

سرهنگ فروزان به صحبت مقام معظم رهبری اشاره نمود که میفرمایند :
"ما می‌خواهیم چهره واقعی آمریکا دیده شود ملت‌های مسلمان بفهمند چهره واقعی آمریکا چیست ؟ کیست؟ و پشت این ظواهر طرفداری از دموکراسی وحقوق بشر و این حرف های دروغ و نفاق آلودی که می زنند چیست ؟مردم باید ان را بفهمند و سپس خاطر نشان کرد:
امروز یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین، افشای چهره عریان ضدبشری آمریکاست .

وی اضافه نمود: امروز مدعی ترین حکومت در حقوق بشر بزرگترین و اصلی‌ترین ناقض حقوق بشر است ، هم نسبت به جهانیان و هم نسبت به مردم خود .که کارنامه سیاه حقوق بشری آمریکا گویای این است .

فرمانده سپاه فراشبند یاداور شد : آمریکاییها با نفوذ و سلطه که بر مجامع بین‌المللی دارند با هیچ محکومیتی از این سازمان ها روبرو نشده اند همین نفوذ و سلطه باعث شده که آنها با" پر رویی مدرن" طلبکارانه با کشورهای مستقل از جمله جمهوری اسلامی مواجه شوند در حالی که بالاترین تعداد زندانیان در جهان، بیشترین سطح تبعیض سیستماتیک و نژادپرستی در داخل آمریکا،
دخالت در امور سایر کشورها در قالب کودتا ،جنگ، اعمال تحریم های ظالمانه اقتصادی دارویی و...بخشی از مبانی نقض حقوق بشر آمریکاست.

وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند ضمن محکوم نمودن حقوق بشر آمریکایی ، نقاب از چهره آمریکا برداشته و این دولت را نه حامی، بلکه ناقض بزرگ حقوق بشر می‌داند و بر نقش مجامع و سازمان‌های حقوق بشری بین المللی در مقابله با این نقض آشکار حقوق اساسی ملت‌های مستقل، تاکید می‌نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها