خبرهای داغ:
حجت الاسلام لطفی امام جمعه یزدانشهر وهمراهان با دکتر یدالله عابدی مدیر جدید آموزش وپرورش شهرستان نجف آباد دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۸۳
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی امام جمعه شهر یزدانشهر به همراه حجت الاسلام رضاوندی دبیر بنیاد غدیر،مهندس حسینی شهردار منطقه چهار وبرخی از معتمدین و اعضای ستاد نماز جمعه شهر یزدانشهر با حضور در دفتر مدیریت آموزش وپرورش شهرستان با وی درخصوص معضلات و کمبود های آموزشی شهر و تقویت فضای علمی و آموزشی پرورشی یزدانشهر دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی ضمن تبریک انتصاب شایسته وبجای مدیریت آموزش وپرورش نجف آباد و با اشاره به کمبودها ومعضلات آموزشی در یزدانشهر گفت : تربیت دانش آموزان دست رنج معلمانی است که با تمام توان و با کمترین توقع به نحو احسن انجام وظیفه می کنند. تقویت فضای علمی و آموزشی پرورشی از نکات مهم وحائز اهمیت در یزدانشهر می باشد و تعامل بیشتر مدیران مدارس با تقویت روحیه دانش آموزان با محوریت اصلی تقویت فرهنگ درمدارس وبرنامه های اجرایی پیش رو از طرف دفتر امام جمعه وطلاب یزدانشهر را می طلبد.
وی درادامه درخصوص تحقق سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش وساحت های تربیتی مطالبی را بیان نمود و هرکدام از حاضرین جلسه نیز جداگانه مطالبی همچون اجرای عدالت آموزش در منطقه ، همکاری در امر ثبت نام دانش آموزان با توجه به اینکه اکثر مردم یزدانشهر از قشر کم درآمد وکارگر می باشند ،تعامل شهرداری با آموزش و پرورش، ایجاد روشنایی های اطراف مدارس ،اجرای خط عابر پیاده درجلو مدارس جهت تردد دانش آموزان ، نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی دراطراف مدارس را مطرح کردند.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان نجف آباد ضمن ابراز خرسندی از این دیدار وحضور امام جمعه یزدانشهر وهمراهان ضمن تاکید بر برگزاری نماز جماعت در مدارسوتقویت روحی دانش آموزان افزود : با تشریح برنامه های آموزش و پرورش و رسالت اصلی آموزش وپرورش تربیت دانش آموزان در راه يافتن به مدارج مختلف آموزشى تخصیص بودجه درمدارس ها با توجه به فعالیت ها وبرنامه های اجرایی استفاده از خیرین و... می باشد گفت در شرایط کنونی، خواستار حمایت معنوی امام جمعه فعال شهر یزدانشهر، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر دانش آموزان در فرهنگ و مدارج عالی در مدارس یزدانشهر را شاهد باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها