هلال احمر زنجان 1600 بسته مواد غذایی به مناطق زلزله زده هرمزگان ارسال کرد

زنجان_مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یکهزار و 600 بسته مواد غذایی 72 ساعته برای هموطنان در مناطق زلزله زده هرمزگان به همت هلال احمر زنجان ارسال شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۸۵
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ دکتر سید قاسم موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حمایت از سلامت انسان ‌ها و کاهش آلام و رنج ‌های بشری یکی از مهمترین اهداف هلال احمر به شمار می رود.

 

هلال احمر زنجان 1600 بسته مواد غذایی به مناطق زلزله زده هرمزگان ارسال کرد

وی تاکید کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان زنجان به هموطنان در هرمزگان با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

 

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یکهزار و 600 محموله ارسالی از این استان، شامل برنج آماده، چای خشک، کنسرو لوبیا، تن ماهی، خرما و ظروف یک بار مصرف غذاست.

 

موسوی اظهار داشت: ارسال کمک های امدادی به این هموطنان بر اساس درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان زنجان در صورت اعلام نیاز هرمزگان برای کمک های امدادی به هموطنان زلزله زده آمادگی کامل دارد.

 

 

به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در آخرین دقایق شنبه، حوالی بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند که بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری، این زمین لرزه ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه شنبه شب در عمق ۱۳ کیلومتری زمین و طول جغرافیایی ۵۵.۳ و عرض جغرافیایی ۲۶.۸۷ به وقوع پیوست.

 

شهرهای بندر خمیر، لافت و کنگ هرمزگان به ترتیب ۲۹، ۴۵ و  ۴۷ کیلومتر، بندرعباس مرکز استان هرمزگان و شیراز مرکز استان فارس به ترتیب ۱۰۲ و ۴۰۹ کیلومتر با کانون زمین لرزه فاصله داشتند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار