خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم یادبود شهید رضا رجبی؛
سردار آتانی عنوان کرد: آمریکا به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید بود اما از قدرت نیروی فرزندان ایران غافل بود. خاور میانه جدید با محور مقاومت و به دست فرزندان ایران اسلامی شکل گرفت.
کد خبر: ۹۴۴۲۴۳۵
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهید رضا رجبی در محله الموت شرقی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان امنیت، شهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای عرصه جهاد و دفاع و سازندگی بیان کرد: شهید رضا رجبی از شهدای معلم کلایه است که به عمل صادقانه معروف است و زمانی با ماشین و بلند گوی دستی به در خانه های مردم می امد تا از رزمندگان پشتیبانی کند.

وی گفت: شهید رضا رجبی در یگان رزم برای جنگیدن نرفت. او برای تفکر دینی و معارف دینی میدان جنگ را به کلاس دینی تبدیل کرده بود. اما باید بدانیم امروز در صحنه کدام جنگ هستیم؟ امروز چه چیزی را نیاز داریم و خدا قسمت ها نیاز به شهید رجبی ها دارند تا با همان ضرورت ها میدان جنگ را تشخیص بدهیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: شهید رجبی معلم این جامعه بود. او می توانست در همینجا سر کلاس ها باشد و درس بدهد اما به میدان دیگری که بدون معلم مانده بود رفت. ما نیز اجازه نمی دهیم شهید رضا رجبی را با فهم نادرست در تاریخ ما گم کنند. شهید رجبی ها تمام نشده اند.

سردار آتانی عنوان کرد: امروز این قله ها را باهم روایت کنیم مجلس شهدا، مجلس بیان فتح پیروزی ها و بیان دغدغه برای حفظ قله های پیشرفت ست.

وی افزود: دشمنان ما در این ۴۳ سال گذشته، به دنبال توسعه جغرافیای خودشان بودند. امریکایی ها در این ۴۳ سال در غرب آسیا و این منطقه لشکر کشی کرده بودند. آنها برای عراق و سوریه و افغانستان نیامده بودند برای انقلاب امده بودند. دقیقا در مبانی دینی شما که مرکز حکومت ولایت عظماست نیرو پیاده کردند.

سردار آتانی تصریح کرد: اما ما با مسیر شهیدان به سراغشان رفتیم. ما جغرافیای دشمن را محدود کردیم. جغرافیای خودمان را گسترش دادیم. امریکایی ها برای توسعه جغرافیایی خودشان در کشور های وابسته منطقه استقرار نیرو داشتند و یا این کشورها نوکر امریکایی ها بودند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به دنبال این بودند که دنیا را به دهکده تبدیل کنند و شروع این کار را در غرب اسیا راه اندازی کردند اما خاورمیانه جدید را آنها شکل ندادند بلکه فرزندان معنوی این مرز و بوم شکل دادند و هیمنه امپراطوری آمریکا را شکستند.

وی اضافه کرد: شهید رضا رجبی برای قد کشیدن اسلام قدم برداشت. پرچمی که به دست گرفته بود در قله شیخ محمد ماندگار کرد. او توقع دار این پرچم را نفر دومی بردارد که معلمین پرچمدار شهدا هستند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها