خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

مرزهای امنیتی کشور به برکت خون شهدا گسترش پیدا کرده است

همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: به برکت خون شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم، مرزهای امنیتی کشور گسترش پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۴۴۲۴۶۴
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر قوامی مشفق در همایش تخصصی هفته افشای حقوق بشر آمریکایی که با حضور رؤسای اتحادیه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت تابعه حوزه مقاومت شهدای اصناف به همت پایگاه شهید شعبانیان (اتحادیه فروشندگان پوشاک) در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد، ضمن تبریک ایام سراسر نور ماه ذی الحجه، اظهار داشت: تحلیل کردن مسائل سیاسی در حوزه رسانه کنار گذاشتن پدیده‌ها برای یک نتیجه‌گیری کلی است.

وی افزود: اگر اخبار یا اطلاعاتی را که از رسانه‌های مختلف چه داخلی و چه خارجی می‌بینیم، اگر این پدیده‌ها را نتوانیم کنار یکدیگر قرار دهیم دچار مسومیت ذهنی خواهیم شد چراکه داشتن تحلیل کفایت نمی‌کند بلکه داشتن سواد رسانه نیز ضرورت پیدا می‌کند و شما اصناف هم از اوضاع سیاسی مطلع بوده و هم با شرایط  بازار امروز  در درگیری مستقیم هستید.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به جامعه جهانی و سازمان ملل گفت: در شورای حقوق بشر این سازمان، کشور‌هایی عضو هستند که در برخی از این کشور‌ها حقوق ابتدایی انسان نیز رعایت نمی‌شود؛ همین موضوع گویای وضعیت اسف‌بار حقوق بشر در تعریف نظام بین‌الملل است.

وی تصریح کرد: این چه جهانی است که در آن نظام استکبار به خود اجازه می‌دهد از ۷۰ تا ۸۰ کشور دنیا عده‌ای را به نام داعش کنار یکدیگر جمع کند، آموزش دهد و مفاهیم خود را به آن‌ها القا کند و به نام تکفیری اعلام موجودیت کند، بعد با پررویی تمام اعلام رسمی کنند که ما داعش را خلق کردیم و دلار و تجهیزات به‌روز نظامی را نیز به آن‌ها تزریق کردیم و حالا ببینید که این‌ها کسانی هستند که داعیه‌دار حقوق بشر نیز هستند.

قوامی‌مشفق بیان کرد: حضرت امام (ره)  فرمودند «ما در این دنیا به جز خدا کسی را نداریم»، بنابراین راه مبارزه با استکبار؛ راه با عزت و کرامت زیستن، فقط مقاومت و مبارزه است.

وی ادامه داد: از سال ۵۷ سیستمی که سر کار آمده، انقلابی است و در رأس آن ولایت فقیه قرار دارد که هدف انقلاب و طی طریق آن کاملا مشخص است و در راه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی بهترین راه حل برای غلبه بر حیله‌های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی دشمنان فقط مقاومت است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها فرموده‌اند «بهترین کشوری که به معنای دقیق کلمه دموکراسی را در دنیا پیاده کرده جمهوری اسلامی ایران است و مابقی فقط شعار آن را داده‌اند».

وی بیان کرد: نمونه حضور گسترده مردم و دخالت در روی کار آوردن مستقیم مسئولان در جمهوری اسلامی بی‌نظیر بوده و این در حالی است که در سایر کشور‌های مدعی دموکراسی این دخالت مستقیم وجود ندارد.

قوامی‌مشفق با بیان اینکه نظام استکبار از سال ۵۷ با پدیده‌ای به نام انقلاب اسلامی مواجه شده است که به هرآنچه اراده می‌کند پیروز می‌شود، تصریح کرد: نظام استکبار اراده کرده بود که با تحمیل جنگ علیه انقلاب کار نظام را یک‌سره کند، ولی انقلاب اسلامی اراده کرد و در این موضوع بر جامعه جهانی غلبه کرد، نظام استکبار اراده کرده بود که ایران هسته‌ای نشود، اما انقلاب اسلامی اراده کرد و پیروز هم شد و نمونه‌هایی از این قبیل بسیار است و همین پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ اراده‌ها است که دشمن را به لرزه درآورده است.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم، مرز‌های امنیتی کشور گسترش پیدا کرده است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر مدافعان حرم نبودند ما امروز باید در همدان و کرمانشاه با آن‌ها می‌جنگیدیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: اینکه در حوزه‌های دفاعی و امنیتی موفقیت‌های کشور بی‌نظیر بوده است، نتیجه اعتماد و تکیه بر توانمندی‌های داخلی بوده که اگر در حوزه اقتصادی نیز به توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم برکات آن را خواهیم دید.

وی ابراز داشت: زنجیره حرکت انقلاب اسلامی پنج مرحله مهم است که بار‌ها و بار‌ها در گفتمان امامین انقلاب به آن اشاره شده است، مرحله اول؛ انقلاب، مرحله دوم تشکیل نظام اسلامی، مرحله سوم تشکیل دولت اسلامی، مرحله چهارم تشکیل کشور اسلامی و مرحله پنجم ایجاد تمدن اسلامی که در آستانه ظهور است و اکنون ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی قرار داریم.

قوامی‌مشفق تصریح کرد: مرحله سوم دولت اسلامی است؛ رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند زمانی دولت اسلامی شکل می‌گیرد  که تمام ارکان مدیریتی کشور اسلامی و انقلابی شود؛ اگر این اتفاق افتاد، می‌توانیم بگوییم بستر این کشور برای اسلامی شدن نیز فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار