کارشناس مسائل منطقه‌ای گفت: مسئاله حقوق بشر یک ابزار فشار از سوی آمریکا برای رسیدن به اهدافش است.
کد خبر: ۹۴۴۲۴۷۳
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل منطقه‌ای در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: مسئاله حقوق بشر یک ابزار فشار از سوی آمریکا و کشور های اروپایی برای رسیدن به اهدافشان است.

وی ادامه داد: آمریکا در طی چند دهه گذشته در ژاپن، ویتنام، آسیای میانه و غربی و آفریقا جنایات متعددی مرتکب شده و آنها با رژیم صهیونیستی در کشار مردم مظلوم فلسطین شریک هستند و نقش آنها در جنایاتی که علیه ملت ایران در طی این سالها رخ داده برای همه آشکار است و ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران برا فراز آبهای خلیج فارس از جمله جنایاتی است که آمریکا علیه ملت ایران مرتکب شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی مسئله حقوق بشر موضوعی است که امروز مورد سواستفاده ی آمریکا قرار میگیرد و همه ی نهاد ها و سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر تابعی از اراده ی آمریکا شده و کارکرد خود را از دست داده اند و بجای نگاه منصفانه و بی طرفانه به رخداد های مربوط به حقوق بشر در واقع از آمریکا دستور می گیرند و در راستای اهداف آن اقدام میکنند.

هانی زاده با اشاره به تبعیض نژادی در جامعه ی آمریکا گفت: کشتاری ک اخیرا علیه سیاه پوستان در آمریکا رخ داده بخش کوچکی از جنایات آمریکا ضد بشریت است که زیر سایه ی سکوت مجامع بین المللی رخ می دهد.

 

خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال نظرات