هیئت امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) ) در پانزدهمین همایش هیئت های محوری و برگزیده کشوری در شهر مقدس قم به عنوان هیئت برتر و فعال سال انتخاب شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۴۸۶
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

همزمان با آغاز فصل تابستان و برنامه اجرایی به همت پایگاه های مقاومت بسیج و مسجد امام حسن مجتبی(ع) در محله اسلامی محمدرضا جلال یکی از اعضای هیئت امنا مسجد در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: نظافت پایگاه برادران به همت برادران بسیجی انجام شد. برنامه والیبال در حیاط پایگاه با حضور بسیجیان در جهت ترغیب نوجوانان و جوانان به ورزش به صورت روزانه در پایگاه در حال برگزاری است. برپایی سانس فوتبال ویژه بسیجیان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) جز برنامه های مداوم پایگاه است.

او افزود: با نزدیک شدن به عید قربان پویش «سهیم شدن در ثواب قربانی عید قربان با هر توان مالی» در سطح محله برگزار شد و کسانی که تمایل به شرکت در این پویش را دارند می توانند کمک های خود را به محمد حسن جلال تحویل یا به شماره کارت 5859831043427300 واریز نمایند. همچنین هر شب از قبل از نماز تا شب عید قربان مبالغ نذری نمازگزارن توسط خادمان مسجد جمع آوری خواهد شد.

از اعضای هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: برگزاری پیاده روی و رزم شبانه همراه با گشت رضویون توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

جلال بیان داشت: در راستای برنامه ریزی طرح جوانه های صالحین وغنی سازی اوقات فراغت، همتایابی و برنامه های ابلاغی از طرف حوزه و ناحیه جلسه اعضای شورای پایگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

او عنوان کرد: شرکت و حضور محمدحسن قزوینی مسوول هیئت امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهمین همایش هیئت های محوری و برگزیده کشوری در شهر مقدس قم به عنوان هیئت برتر و فعال سال نیز انجام گرفت.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) گفت: دیدار با اسلامی مسوول کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) جهت تعامل وهمکاری برای برگزاری برنامه های مشترک و برگزاری کارگاه مهارتی پیشگیری اعتیاد در نوجوانان و جوانان در ذیل برنامه های اجرا شده در پایگاه قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها