خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان اصفهان:

پلیس آگاهی اصفهان بالاترین آمار سارقان در حرکت غیر بومی را داریم

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس آگاهی اصفهان بالاترین آمار سارقان در حرکت غیر بومی را داریم و این نیازمند تلاش شبانه‌روزی مجموعه آگاهی است.
کد خبر: ۹۴۴۲۵۱۳
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ محمدرضا میرحیدری شامگاه یک‌شنبه در مسجد امام سجاد (ع) اصفهان گفت: امروز انقلاب اسلامی در یک پیچ تاریخی قرار دارد و وضعیتی را باید بگذرانیم که با حفظ اقتدار خود مشکلاتی را که دشمن ایجاد کرده است پشت سرگذاریم.

وی ادامه داد: دفاع مقدس سخت‌تر دوران انقلاب بود ولی غیرت جوانان و مردم ما اجازه نداد دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: دنیا طلبی برخی از مسولان غفلت ها وکم‌کاری‌ها و بی تفاوتی‌ها کشور را به سمتی سوق داد و حتی در برخی مواقع فرصت برای دشمن ایجاد کردند و برخی چالش‌ها را امروز پیش پای مردم ما قرار داد.
وی اظهار کرد: البته امروز به برکت رویکرد انقلابی مردم، فرصت خوبی در دستگاه‌ها برای نیروهای انقلاب برای خدمت به مردم فراهم شد و اگر با گفتمان امام (ره) و انقلاب پیش‌رویم بیش از پیش موفق خواهیم بود.
سردار میرحیدری اظهار کرد: مردم ما در هر عرصه‌ای پیشتاز بوده‌اند و امروز نیز از ما استقرار اسلام‌ عظیم را خواستار هستند و لذا اولویت کار ما بابد فرهنگی و تقویت مساجد باشد.
وی با اشاره به جنایات و خباثت‌های دو آن پهلوی تصریح کرد: ریش سفیدان مشکلات دوران پهلوی گفت: البته دشمن خلاف این زاویه و برضد دین و فرهنگ برنامه‌ریزی می‌کند و لذا اگر رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید امرد وظیفه تک تک ما است که حقیقت اسلام و انقلاب را خوب تبیین کنیم و حتی ریش سفیدان مشکلات دوران پهلوی را بگویند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: افرادی که فریاد میزنند دشمن ما همین جا است آمریکا نیست همان‌هایی هستند که می‌خواهند ما را دوباره به بوق استکبار ببرند
وی اضافه کرد: امروز ملت ما پای بر گلوی دشمن گذاشته‌اند و جلوی دزدی‌های استکبار را گرفته است و به واسطه عزتی که امروز نظام مقدس ایجاد کرده است، ملت‌های جهان بیدار شده‌اند.
سردار میرحیدری اضافه کرد: اسراییلی که ادعای از نیل تا فرات داشت از ترس اقتدار ما خواب ندارد و این نظام اسلامی است که میدا‌ن‌دار است و به لطف خدا رژیم اسراییل محو خواهد شد.
وی با اشاره ضرورت حفظ وحدت، تصریح کرد: اگر در داخل وحدت داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل خواهند شد ولی عدم وحدت رویه در برخی دستگاه‌ها موجب برخی مشکلات است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: با همکاری دستگاه قضایی، پلیس و بسیج در مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اخلاقی با جدیت برخورد خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، در ادامه میزخدمت با حضور پلیس‌های تخصصی و معاونین فرماندهی انتظامی استان در حوزه‌های راهور، اجتماعی، فتا، بازرسی، پیشگیری و‌ امنیت عمومی برگزار شد و پرسش‌ها و درخواست‌های مردمی پاسخ‌گویی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار