اعضاء شورای هیئات مذهبی و رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بردسکن با حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۴۲۶۴۰
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، اعضاء شورای هیئات مذهبی و رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بردسکن با حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه بردسکن با تبریک به اعضای جدید شورای هیئات مذهبی شهرستان، بیان کرد: کار فرهنگی باید استمرار داشته باشد، چرا که اثرات آن در دراز مدت نمایان میشود.

حجت الاسلام علی اصغر امینی اظهارداشت: شورای هیئات مذهبی یک تشکیلات مردمی و وجهه مردمی بودن آن یک ظرفیت بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت های نهفته و پنهان در شهرستان باید استفاده شود، گفت: شورای هیئات مذهبی باید تکیه‌گاه و محور وحدت هیات‌های مذهبی در شهرستان باشد و در بررسی و شناسایی مسائل و مشکلات، نیاز سنجی هیات‌ها و نظارت‌ها، میدان‌ داری کنند.

امینی اظهار داشت: هیات‌های مذهبی همانند مراسم‌های غم و ماتم اهل بیت(ع)، در مناسبت‌های جشن و شادی به خصوص دهه امامت و ولایت نیز گرمابخش محفل اهل بیت(ع) و شیعه باشند.

 

 فریدون مزینی رئیس شورا هئیات مذهبی در این دیدار، گفت : به فرموده مقام معظم رهبری هیئت کانون جهاد تبیین است و در همین راستا هیئت اندیشه ورز در شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی اولویت های شورای هیئات مذهبی شهرستان را کار فرهنگی و تربیتی ذکر کرد و گفت: ترویج فرهنگ نمازخوانی در جامعه، تحکم خانواده، ترویج فرهنگ کار در جامعه و دیگر امور فرهنگی با کمک اعضای شورای هیئات مذهبی و رییس اداره سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار این شورا قرار دارد

 

در پایان نیز حجت الاسلام هادی شکاری رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن با بیان اینکه نظارت بر عملکرد هیئت ها، تعیین سیاست و شناسایی معضلات و مشکلات های هیئتهای مذهبی، انجام امور فرهنگی و تربیتی به عنوان اولویت های این شورا تعیین شده است، افزود: رهبر معظم انقلاب واقعا چشم امید به هیئات مذهبی دارند و یکی از مهمترین وظایف شورای هیئات مذهبی و روسای آنها و ذاکرین اهل البیت (ع) از دیدگاه مقام معظم رهبری، مسئله جهاد تبیین است که باید به صورت کیفی تبیین و اجرایی شود.

وی از مردمی بودن، کارکرد و برنامه ریزی بسیار خوب شورای هیئات مذهبی در ایام دهه ولایت و امامت و عید غدیرخم تقدیر و تشکر کرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها