خبرهای داغ:

برنامه ریزی برای جذب مسافران و گردشگران در ارتقا اقتصاد اصناف استان موثر است

شاهرود_استاندار سمنان گفت: برای تقویت چرخه اقتصاد حوزه اصناف و بازاریان استان، لازم است تا برای جذب زائران و مسافران در داخل شهر‌ها در طول سال، برنامه ریزی عملیاتی و مدون صورت گیرد.
کد خبر: ۹۴۴۲۶۶۲
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

برنامه ریزی برای جذب مسافران و گردشگران در ارتقا اقتصاد اصناف استان موثر استبه گزارش خبرگزاری بسیج؛ سید محمد رضا هاشمی، در گردهمایی اتحادیه‌های اصناف شهرستان شاهرود گفت: از همراهی بسیار خوب و شایسته مردم، کسبه و اصناف استان که در بحث طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها همراهی خوبی داشتند، تقدیر و تشکر دارم.
او افزود: مردم شاهرود همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، مردمان با صفا و معلمان دین و اخلاق هستند و در ۸ سال دفاع مقدس در در کنار دیگر مردم شهرستان‌های استان نیز به خوبی‌نقش آفرینی‌کرده و درخشیدند و امروز در بحث اقتصاد و اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها نیز به خوبی همراهی کردند.
هاشمی ادامه داد: در حوزه استان سمنان، در بحث مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها همراهی بسیار خوبی از سوی مردم فهیم استان، اتاق اصناف، کسبه و بازاریان و دست‌اندرکاران طرح صورت گرفت و با‌کمبودی در حوزه اقلام و کالا‌های اساسی مواجه نشدیم.
او تصریح کرد: بازاریان ما در همه‌گیری ویروس کرونا با مشکلاتی روبرو شدند، اما با این وجود در حوزه تاکیدات مقام‌معظم رهبری و بحث مواسات و تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان، همراه با بسیج و تشکل‌های دینی و فرهنگی ورود بسیار ارزشمندی داشتند.
استاندار سمنان بیان کرد: برگزاری سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری به استان، تخصیص اعتبارات سفر، راه اندازی مجدد ۴۰ واحد تولیدی راکد، موفقیت در اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن، رتبه‌برتر کشوری در حوزه اشتغال، پرداخت ۱۴.۴ درصد تسهیلات رونق تولید کل کشور در استان، رتبه برتر در بحث پرداخت تسهیلات دامدارکارت و سایر موارد از این دست، نمونه‌ای از اقدامات و موفقیت مطلوب صورت گرفته در استان است که در سایه وفاق، همدلی و وحدت محقق شده است.
او خاطر نشان کرد: افزایش اعتماد مردم که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، با پیگیری، روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی و از طریق جلب و افزایش رضایتمندی مردم با اقدامات مطلوب محقق خواهد شد.
هاشمی اظهار کرد: مدیران کل استان موظف هستند تا ضمن تفویض اختیار به مدیران شهرستان، با حضور در شهرستان ها، نسبت به رسیدگی در امور و تسریع و تسهیل در مطالبات و امور اداری مردم، اقدام کنند.
استاندار سمنان گفت: موارد و مباحث، دغدغه‌ها و مطالبات و مشکلات اصناف، کسبه و بازاریان استان که در این‌نشست مطرح شد، بررسی، رسیدگی و برطرف خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار