خبرهای داغ:

خط مقدم اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، اصناف کشور هستند

شاهرود_ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: خط مقدم اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، اصناف کشور هستند و همه باید دست به دست هم دهیم تا این اقدام ارزشمند به نتیجه مطلوب برسد.
کد خبر: ۹۴۴۲۶۶۷
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

خط مقدم اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، اصناف کشور هستندبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی در گردهمایی اصناف و بازاریان شهرستان شاهرود به مناسبت دهه تولید و صنعت، در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود با تبریک روز اصناف به تمامی زحمتکشان این عرصه که خدمات ارزشمندی را به جامعه و مردم ارائه می‌کنند، اظهار کرد: خط مقدم اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، اصناف کشور هستند و همه باید دست به دست هم دهیم تا این اقدام ارزشمند به نتیجه مطلوب برسد.
او با بیان اینکه قوه مقننه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار قوه مجریه و ریاست محترم جمهور هستند، افزود: صنعت، اصناف و کسبه ما باید همچون گذشته کمک و مساعدت نمایند تا امروز فشار و سختی به مردم و قشر ضعیف منتقل نشود.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما امروز باید در سختی‌ها و مشکلات اقتصادی در کنار مردم و یار و همراه آن‌ها باشیم که کسبه و اصناف نقش بسیار موثری در این میان دارند.
او تصریح کرد: دولت و مجلس مصمم هستند تا از این شرایط سخت عبور کنند و به لطف خدا نیز عبور خواهیم کرد، ولی نیاز است تا اصناف، کسبه، شرکت‌ها و کارخانجات ما در این میان همراه مردم باشند.
خانی ادامه داد: از بسیاری از کسبه، بازاریان و فعالان این حوزه در شهرستان شاهرود تقدیر و تشکر دارم که با انصاف، مراعات حال مردم را مَد نظر قرار دادند.
او با تشکر از تلاش‌های استاندار سمنان از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، گفت: ایشان لحظه به لحظه با جلسات و رصد و بازدید میدانی، مشکلات کسبه، اصناف، مردم و کمبود‌ها را بررسی و دلسوزانه برطرف می‌کردند.
خانی اضافه کرد: ما بواسطه این مهم و مدیریت خوب مهندس هاشمی استاندار سمنان و اقدامات صورت گرفته در استان و شهرستان در راستای اجرای این طرح با کمترین مشکلات مواجه بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها