خبرهای داغ:
شهردار لالجین و دبیر شهر جهانی سفال خبر داد
همدان-شهردار لالجین و دبیر شهر جهانی سفال از برگزاری جشنواره ششمین سالگرد جهانی شدن شهر لالجین از ۲۰ تا ۲۵ تیر ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۲۷۱۷
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدرضا موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر لالجین از بیستم تا بیست و پنجم تیر ماه با عنوان «هفته لالجین» در جشنواره ششمین سالگرد جهانی شدن شهر لالجین پذیرای گردشگران، همشهریگان و هم استانی‌ها خواهد بود و برنامه‌های شاد و متنوع با حضور مسئولان استانی و با دعوت از همشهریان، گردشگران و میهمانان و شهرداران شهرهای جهانی کشور تدارک دیده شده است که برگزار خواهد شد.

وی گفت: افتتاحیه این جشنواره ۲۰ تیر ماه همراه با جشنواره کودک و سفال با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهر لالجین برگزار می‌شود که همراه با اجرای برنامه‌های شاد گروه‌های عروسکی و طنز کودکان، نقاشی روی سفال اجرا می‌شود.

شهردار لالجین و دبیر شهر جهانی سفال افزود: جشنواره فالوده سنتی شهر لالجین با معرفی پالوده سنتی در ۲۲ تیر با حضور بانوان و دختران علاقمند به تهیه پالوده سنتی لالجین برگزار خواهد شد و همایش پیاده‌روی خانوادگی جمعه ۲۴ تیر از دیگر برنامه‌های شاخص این جشنواره خواهد بود.

وی ادامه داد: ۲۵ تیر ماه همزمان با عید سعید غدیر خم اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان استانی و شهردار شهرهای جهانی کشور و میهمانان و گردشگران و همشهریان همراه با برنامه‌های فرهنگی برگزار خواهد شد و جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان رویدادها و شهروندان نمونه شهر لالجین اهدا خواهد شد.

در پایان با حضور شهردار، رئیس شورای لالجین و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه از پوستر جشنواره ششمین سالگرد جهانی شدن شهر لالجین رونمایی شد.

برگزاری جشنواره ششمین سالگرد جهانی شدن شهر لالجین

برگزاری جشنواره ششمین سالگرد جهانی شدن شهر لالجین

انتهای پیام/

ارسال نظرات