تبریز- یکی از مسئولان سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه میانه از اجرای رزمایش مشترک گردان های امام علی(ع) با فراجا در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بسیج؛ استخوان بندی، قوام و دوام لازم برای مقابله با تهدیدات را داراست.
کد خبر: ۹۴۴۲۷۵۷
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدی با بیان اینکه هدف از اجرای رزمایش مشترک گردان های امام علی(ع) با فراجا، تمرین و نمایش میزان آمادگی بسیجیان برای مقابله با هر گونه ناآرامی و تهدیدات است، متذکر شد: امروز بهترین نیروهای بسیجیان در گردان های بیت المقدس و زبده ترین نیروهای گردان های بیت المقدس در گردان های امام علی(ع) سازماندهی شده اند و بسیجیان ما رهروان رزمندگان لشکر عاشورای دوران دفاع مقدس بوده و آماده جانفشانی در صحنه های مورد نیاز نظام و انقلابند.

   وی افزود: بسیجیان ما همواره لبیک گوی فرامین رهبری بوده و هر کجا امنیت کشور را در خطر ببینند، دوشادوش نیروهای انتظامی، آماده امنیت آفرینی برای جامعه هستند و به تاسی از شهدای کربلا، هرگز با خاموشی چراغ ها، میدان نبرد را خالی نخواهند گذاشت.

   محمّدی تلاش برای امنیت آفرینی را مطالبه ای عام توصیف و  کرد: آمادگی بسیجیان یا نیروی انتظامی به معنای برداشته شدن این تکلیف از دوش دیگران نیست بلکه تمامی ادارات، کارخانجات، فروشگاه ها و افراد باید بسته به توان خود، تدابیر لازم را در این خصوص به عمل آورده و در زمان ضرورت به وظیفه خود عامل باشند.

  حسین محمدی, فرمانده سپاه میانه نیز با اشاره به توان و ظرفیت نیروهای بسیج در مقابله با ناآرامی ها اظهار داشت: بسیجیان ما از آمادگی کامل جهت اجرای با اقتدار رزمایش گردانهای امنیتی امام علی علیه السلام برخوردارند.

  محمدتقی سلطانی فرمانده انتظامی میانه هم با بیان اینکه ما خود را سرباز ولایت می دانیم و به فرمان این فرمانده واحد، با تمام توان در کنار سپاه و بسیج بوده و خواهیم بود، اضافه کرد: تمام تلاش نیروهای ما این است که با تعاملات سازنده با سپاه و بسیج، مانع از رشد هر گونه ناآرامی و رسیدن این ناآرامی ها به وضعیت امنیتی باشیم.

   نشست هماهنگی و تعامل مسئولان سپاه، بسیج و انتظامی شهرستان جهت اجرای رزمایش مشترک گردان های امنیتی امام علی(ع) با فراجا، با حضور مسئولانی از سپاه عاشورا در سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها