فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ماجرای توقیف نفتکش ایرانی توسط یونان و آزادی آن از پس توقیف نفتکش های یونانی توسط ایران گفت: امروز آمریکایی ها می دانند که قدرت توقیف نفتکش های ایرانی را ندارند.
کد خبر: ۹۴۴۲۷۷۱
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نشست فعالان برگزیده شبکه های اجتماعی استان با فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در سالن ایثار و شهادت بنیاد شهید رشت برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست با اشاره به نقش مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: در همه انقلاب های الهی وقتی رهبر انقلاب به هر دلیلی به شهادت می رسد یا فوت می کند دچار مشکل می شوند. حتی در دوران پیامبر انقلاب دچار مشکل شد. یعنی در انقلاب ها وقتی رهبر انقلاب می رود آن انقلاب دچار مشکل می شود اما در این خصوص انقلاب اسلامی یک استثنا بوده است.

سردارمحمدعبدالله‌پور، با بیان اینکه راز این ثبات در انقلاب ایران مردم هستند، گفت: مکتب انقلاب ما توسط پیامبر(ص) آورده شده است اما تفاوت انقلاب ما با دیگر انقلاب ها در وجود مردم در پشت انقلاب است. هر بنای عظیمی باید بر یک ستون استوار باشد و ستون انقلاب ما همان مردم است.

وی با بیان اینکه امروز تمام فشار دشمن بر روی مردم است و می خواهند مردم را خسته کنند تا پای انقلاب نمانند، اظهار کرد: در دنیا هر روز یک حادثه اجتماعی پیش می آید و دنیا محل همین حوادث است اما این تنها در ایران است که یک حادثه عادی تبدیل به یک مسئله امنیتی می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان مردم ایران را یکی از با بصیرت‌ترین مردمات تاریخ دانست و گفت:  امام (ره) درباره مردم ایران می فرمایند مردم ما از مردم عهد رسول الله بهترند. مردم امروز جور کسانی را می کشند که در انقلاب مسئولیت های خطیری مثل ریاست جمهوری، ریاست مجلس و … را داشته اند و گاهی در جهت شکست انقلاب گام برداشته اند.

عبدالله‌پور، با تأکید بر اینکه امروز برای سپاه مهم ترین مسئله انقلاب و نظام امنیت است و دشمن هم مسئله امنیت را هدف گرفته است، تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می کند با هر ابزار ممکنی امنیت ما را دچار خدشه کند مثلا تلاش می کند حتی اگر توانست با ساقط کردن یک هواپیما امنیت کشور را دچار خدشه کند. امروز کسی امنیت دارد که قدرت دارد و طرف مقابل هم حقیقتا قدرت ما را حس کرده است و به آن ها فهمانده ایم که اگر یکی بزند چند تا خواهند خورد.

وی  با اشاره به ماجرای توقیف نفتکش ایرانی توسط یونان و آزادی آن از پس توقیف نفتکش های یونانی توسط ایران اظهار کرد: امروز آمریکایی ها می دانند که قدرت توقیف نفتکش های ایرانی را ندارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز بزرگترین مشکل کشور اقتصاد است افزود: در گیلان هر هفته ۱۱ هزار بسته معیشتی توسط پایگاه های مقاومت بین نیازمندان توزیع می شود.

عبدالله‌پور،  با بیان اینکه یکی از اولویت های کارهای ما حضور در حوزه فرهنگی و جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: امروز هر کس در این حوزه فعالیت کند مورد حمایت سپاه قرار خواهد گرفت، ضمن اینکه پیگیری عدالت در جامعه از وظایف سپاه است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات