روسیه به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش نشان داد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اهدافی در سوریه را بشدت محکوم می‌کنیم و از این رژیم می‌خواهیم حملات در سوریه را متوقف سازد.
کد خبر: ۹۴۴۲۸۰۱
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

روسیه به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش نشان دادبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج به نقل از تاس، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه حمله اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به استان طرطوس سوریه را بشدت محکوم کرد.
شنبه گذشته جنگنده‌های اسرائیلی چندین موشک به سمت اهدافی در استان طرطوس سوریه شلیک کردند که در نتیجه آن دو غیرنظامی زخمی شدند و به زیرساخت‌های غیرنظامی آسیب وارد شد.
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه دوشنبه شب در سخنانی اعلام کرد؛ روسیه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اهدافی در سوریه در ۱۱ تیر را بشدت محکوم می‌کند و از این رژیم می‌خواهد حملات در سوریه را متوقف سازد.
وی گفت: ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که حملات مستمر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، قاطعانه غیرقابل قبول است. ما بشدت چنین اقدامات غیرمسؤولانه‌ای را که حاکمیت سوریه و هنجار‌های اساسی حقوق بین الملل را نقض می‌کند، محکوم می‌کنیم و خواستار توقف بی قید و شرط آن‌ها هستیم.
این تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بار‌ها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.
رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بار‌ها به دمشق و مناطق مختلف سوریه تجاوز هوایی کرده که با رهگیری بموقع پدافند هوایی سوریه در بیشتر مواقع این حملات دفع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار