مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران:

سیاست آمریکا همان سیاست دهه ۶۰ است و با رفت و آمد سیاستمداران تغییر نخواهد کرد

حجت الاسلام حاجیان گفت : امروز چهره پلید آمریکای جهان خوار از پشت نقاب دفاع از حقوق بشر نمایان شده و ملت‌های آزاده جهان بیش از گذشته حقیقت وجود شیطانی شیطان بزرگ را شناخته اند.
کد خبر: ۹۴۴۲۸۰۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام والمسلمین سعید حاجیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ناحیه دهلران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت  :آمریکا که خود را حامی نخست حقوق بشر اعلام می‌کند، فقط طی یک هفته در ایران اسلامی چه جنایاتی را مرتکب شده که هر یک از آن‌ها چه مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است.

وی افزود: ۱۷ هزار شهید ترور از جمله شهیدان هسته ای، شهید فخری زاده و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری موساد، تنها نمونه‌ای از جنایت‌های عوامل کوردل استکبار جهانی علیه ملت ایران است.

وی بااشاره به سیاهه جنایات آمریکا تصریح کرد : علاوه بر کودتای نوژه، حمله به ایران در واقعه طبس و حمله به سکوی نفتی ایران در خلیج فارس، چراغ سبز به صدام برای جمله به ایران و پشتیبانی همه جانبه از آن رژیم در طول جنگ و بمباران شیمیایی سردشت، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران و تقدیر از فرمانده ناو وینسنس می‌توان به اعلام حمایت رسمی از اغتشاشات در سال‌های مختلف خصوصا فتنه سال ۱۳۸۸، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ملت ایران و تحریم‌های ظالمانه در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی گواهی بر خباثت این رژیم در حق ملت ایران  است .

حجت الاسلام حاجیان ادامه داد : امروز چهره پلید آمریکای جهان خوار از پشت نقاب دفاع از حقوق بشر نمایان شده و ملت‌های آزاده جهان بیش از گذشته حقیقت وجود شیطانی شیطان بزرگ را شناخته اند.سیاست آمریکا همان سیاست دهه ۶۰ است و با رفت و آمد سیاستمداران تغییر نخواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران تاکید کرد: مسئولین کاخ سفید با  شیوه‌های مختلف ملت ایران را مورد هجمه قرار داده و در کشورهایی که با سیاست‌های خصمانه آنان همسو نباشد، دست به جنایت می‌زند.هر جا در منطقه و جهان ردپایی از کشتن بی گناهان ، دزدی و چپاول و استعمار دیده می شود حضور آمریکایی ها مستقیم یا غیر مستقیم کاملا مشهود است .

ارسال نظرات