فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

راویان دفاع مقدس حافظان فرهنگ ایثار و شهادت اند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: میراث دفاع مقدس باید در میان نسل جوان انقلاب گسترش یابد و این فرهنگ زمانی گسترش می‌یابد که یادگاران و راویان دفاع مقدس در سطح جامعه حضور پررنگی داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۴۲۹۶۹
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در نشست با رواویان دفاع مقدس استان کردستان اظهار داشت: رسیدن به افتخار در دفاع مقدس در یک جا‌های به سختی پیش می‌رفت تا جایی که در بسیاری مواقع پیروز‌های ما متر به متر، خاک ریز به خاک ریز، کانال به کانال جلو می‌رفت چرا که در جنگ تحمیلی ۸ سال دفاع مقدس دشمن با تمام تجهیزات جلو آمده بود و در بسیاری موارد مانند آموزش، تجهیزات، و امکانات مالی و سیاسی از ما جلوتر بودند و همین باعث سختی کار می‌شد.

وی با اشاره به شاخصه‌ای برتر رزمندگان انقلاب در ۸ سال دفاع مقدس گفت: ایمان، اعتقاد و احساس مسئولیت رزمندگان ما که هیچ گونه حد و خط و مرزی را برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن نمی‌شناخت بانی پیروزی و سرافرازی رزوندگان در جنگ تحمیلی شد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر بیان داشت: بهترین رزمندگان ما در گمنامی عمل می‌کردند و همه افتخارات را به انقلاب نسبت می‌دادند و همین خود نقطه علف انقلاب برای رسیدن به پیروزی بود و این اقتدار باید باز خوانی شود و باید علت و عوامل جنگ توسط راویان توانمند برای نسل امروز بازگو شود تا آن‌ها به اقتدار این انقلاب گاه شوند و بدانند که ما برای این انقلاب هزینه‌های بسیاری مانند افراد ارزشمند دادیم تا با پیروزی رسیدیم.

سردار حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بُعد اعتقادی بیان داشت: اعتقاد و ایمان به جهاد رمز پیروزی است و امروز برای جلوگیری از نفوذ دشمن در هر حوزه‌ای باید با اعتقاد و ایمان راسخ وارد شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: راویان می‌توانند به نحو شایسته و با بیان حقیقت راویگری کنند تا شبهات ذهن جوانان امروز در مورد جنگ و پیروزی انقلاب با روایتی صادقانه پاسخ داده شود تا آن‌ها هم بدانند که دفاع ما دفاع مقدس بود چرا که شرافتمندانه هم جنگیدیم و هم سرفرازانه از این آوردگاه سخت یک طرفه دشمن پیروز شدیم و امروز هم همگی وظیفه داریم که در مقابل این انقلاب احساس مسئولیت بکنیم.

سردار حسینی گفت: میراث دفاع مقدس باید در میان نسل جوان انقلاب گسترش یابد و این فرهنگ زمانی گسترش می‌یابد که یادگاران و راویان دفاع مقدس در سطح جامعه حضور پررنگی داشته باشند.

وی بیان داشت: راویان ما باید با زبان فرهنگ‌های مختلف دنیا مطالب و پیروزی ما را ارائه دهند تا گذشته با افتخار این انقلاب را به این شکل بیان کنند تا شیوه و راه شهدا و آزادگان ما درس و الگوی شود برای جوانان امروزی که پرچمداران این انقلاب و خون شهیدان هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات