مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی به همت بسیج هنرمندان در زنجان

زنجان _ مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت:سازمان بسیج هنرمندان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اقدام به برگزاری کلاس های تابستانه در سال 1401 در این شهرستان نموده است .
کد خبر: ۹۴۴۲۹۷۰
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت :سازمان بسیج هنرمندان با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سال 1401 اقدام به برگزاری کلاس های تابستانه نموده است.

 

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی به همت بسیج هنرمندان در زنجان

وی با بیان اینکه برای کلاس های تابستانه 15 عنوان کلاس پیش بینی شده است، تصریح کرد:کلاس های فوق در رشته‌های طراحی و نقاشی، عکاسی، خوشنویسی نستعلیق با قلم نی،گویندگی و فن بیان،طراحی و نقاشی روی پارچه، کارگاه شعر، رودوزی های سنتی، مدیافت، مولاژ، پتینه، قلم زنی روی مس و برنج، نقش برجسته، چاپ باتیک و آینه کاری برگزار می شود. 

 

 

 

وی گفت:کارگاه شعر روزهای دوشنبه از ساعت 17:30 عصر الی 19 برای علاقه مندان به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

 

 

 

این مسئول مهلت ثبت نام در کلاس های تابستانه را تا 24 تیر ماه سال جاری اعلام کرد و گفت:علاقمندان می توانند جهت ثبت نام مشخصات و شماره تلفن همراه خود را به شماره واتساپ 09302156170 ارسال یا پیامک کنند و همچنین می توانند با شماره 33459030 تماس حاصل نمایند و یا به صورت حضوری برای ثبت نام به فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان مراجعه کنند.

 

 

 

 

رستم خانی تصریح کرد:علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتربه آدرس و لینک ذیل  https://eitaa.com/Honarmandan_Zanjan_ir مراجعه کنند.

 

 

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد:کلیه کلاس ها در صورت به حد نصاب رسیدن به آدرس خیابان شیخ فضل الله نوری، جنب دارالقرآن  فرهنگسرای امام‌ خمینی (ره)  زنجان برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار