خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: شعار مراسم 13 شهریور این است که "مبدأ حرکت‌های جهادی به دست رهبری و در سال 47 در زلزله فردوس رقم خورد و مقام معظم رهبری پدر جهادی و جهادگران سرباز رهبری از نظر عمل و اندیشه هستند".
کد خبر: ۹۴۴۲۹۷۵
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور در به‌مناسبت روز قلم در جمع اصحاب رسانه در تهران از برگزاری همایش بزرگ جهادی کشوری به‌مناسبت 13 شهریور سالروز سفر جهادی مقام معظم رهبری به شهرستان فردوس در این شهرستان خبر داد.

 وی اظهار داشت: در 13 شهریور سال 47 زلزله‌ای در شهرستان فردوس، جنوب خراسان آن زمان اتفاق می‌افتد که 5هزار فردوسی جانشان را از دست می‌دهند رهبر انقلاب که آن زمان در مشهد مقدس بودند با اجازه مراجع و تولیت آستان قدس رضوی آن زمان 12 اتوبوس از مردم، خیرین و جهادگران جمع کردند و با خودشان به فردوس بردند و قریب 2ماه در فردوس به مردم خدمات‌رسانی داشته‌اند.

زهرایی افزود: اولین گروه جهادی خدمت‌رسانی برای مردم را رهبری تشکیل دادند می‌خواهیم با برگزاری مراسم نمادینی 13شهریور در شهرستان فردوس، 500 نفر از نخبگان جهادی اندیشه‌ورز و مسئولین جهادی را دعوت کنیم که در آن مراسم کتاب خاطرات رهبر انقلاب از زلزله فردوس رونمایی می‌شود.

 وی ابراز داشت: همچنان که در سالروز فتح خرمشهر شعار دادیم " مثل خرمشهرهای جدید در دفاع مقدس نوین توسط جهادگران فتح می‌شود" شعار 13 شهریور این است که "مبدأ حرکت‌های جهادی به دست رهبری و در سال 47 در زلزله فردوس رقم خورد و مقام معظم رهبری پدر جهادی و جهادگران سرباز رهبری از نظر عمل و اندیشه هستند".

مسئول بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب آن زمان مصادیق اقتصاد مقاومتی را در سخنانشان دارند و به مردم خطاب می‌فرمایند که " شیر و خورشید برای شما چه کار کرده‌است شما که قالی‌بافی دارید یک نفر رنگ و نخ بیاورد و یکی بر فروش کار کند" و این یعنی تکمیل زنجیره ارزش و اندیشمندان اقتصاد مقاومتی امروز ادعا می‌کنند که تکمیل زنجیره‌های ارزش باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب جنس کارشان در فردوس به‌گونه‌ای بوده است که می‌فرمایند "این گروه خدمت‌رسانی مردمی است" این حرف گروه‌های جهادی است که در خدمات‌رسانی مردم را به کار بگیرید و اندیشه رهبری از سال 47 و قبل‌از آن تا اکنون ثابت و استوار در این مسیر است.

 زهرایی گفت: چون 13 شهریور کار خدمات‌رسانی در سطح استان خراسان جنوبی انجام می‌گیرد و 50 گروه جهادی پزشکی و کشاورزی و غیره قرار است در مناطق محروم فعالیت کنند ولی بیشتر کار رسانه‌ای است و این گفتمان، مبدأ حرکت جهادی است که باید به آن پرداخته شود.

وی در پایان از اصحاب رسانه خواست که خودشان را در عمل جهادگران ضرب کنند و برای انقلاب آورده و ارزش‌افزوده ایجاد کنند و افزود: در دهم مردادماه سالروز دیدار جهادگران با رهبری و 13شهریور که برنامه جهادگران در فردوس است انتظار ما کار رسانه‌ای قوی است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها