خبرهای داغ:

میزبانی سومین حرم اهل بیت از چهارمین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه

فرمانده سپاه فجر فارس از برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی شمیم در شیراز خبر داد و گفت: ۱۸۰۰ نفر شرکت‌کننده در ۶رشته ورزشی به مدت ۳روز به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۹۴۴۳۰۲۲
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یدالله بوعلی صبح امروز در نشست خبری چهارمین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه (امام رئوف) با اشاره به اینکه میزبان یک رویداد فرهنگی ورزشی در استان هستیم ، اظهار داشت: این جشنواره با نام امام رئوف و با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در شیراز برگزار خواهد شد.

وی گفت: استان فارس به عنوان استانی که از جهت زیرساخت و توانمندی برای میزبانی در زمینه ورزش آمادگی کامل دارد، تقاضای میزبانی این جشنواره را داد چراکه سپاه فجر در این عرصه دارای ظرفیت خوب در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و بسیاری دهستان‌ها است. 

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه این جشنواره فرهنگی ورزشی در سپاه هر چندسال یک‌بار برگزار می‌شود، گفت: تقاضای میزبانی برای معرفی ورزش فارس و ظرفیت‌سازی ورزش استان ارائه شد که مورد قبول قرار گرفت. 

به گفته سردار بوعلی ورزشکاران در 6 رشته ورزشی در رده‌های نوجوانان و جوانان با 1800 نفر شرکت‌کننده می‌کنند و این مسابقات از 20 تیرماه به مدت 3 روز در شیراز و با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بخش بانوان این جشنواره در استان خوزستان برگزار شده است.

به گفته وی بیش از 243 نفر تیم اجرایی و داوری در این جشنواره فعالیت می‌کنند که قریب به اتفاق از نیروهای استانی استفاده کردیم و در هر رشته، استان فارس 2تیم شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه تا جایی که برایمان مقدور است، امکانات را در اختیار ورزش استان برای ارتقای سطح ورزشی می‌گذاریم، از افتتاح مجتمع ورزشی امام مهدی(عج) واقع در بلوار رحمت شیراز با 9 سالن در رشته‌های مختلف تا دهه فجر خبر داد.

سردار بوعلی با بیان اینکه در ایجاد زیرساخت‌های ورزش در استان، همه تلاش ما این بود که سالن‌ها در مناطقی باشد که کمترین امکانات را دارند و  در دسترس عموم مردم باشد، تصریح کرد: توجه به استعدادیابی جوانان در این مراکز  از اولویت‌های سپاه در این زیرساخت‌هاست.

وی ادامه داد: تنها سپاهی که در کشور دارای تیم فوتبال است، سپاه فجر فارس است و امیدواریم با تلاش، این تیم مجدد به لیگ برتر برگردد و آکادمی تیم فجر را در رده‌های مختلف برای شناسایی استعدادهای برتر فوتبال استان راه‌اندازی می‌کنیم.

مدیر اجرایی جشنواره هم در ادامه اظهار داشت: توصیه‌های ایمنی و بهداشتی در ایام برگزاری این جشنواره با نظارت کامل رعایت خواهد شد و مراسم افتتاحیه هم با حضور مسئولان کشوری و لشکری خواهد بود.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه در حین مسابقات ورزشی، مسابقات کتابخوانی از بیانیه گام دوم و وصیتنامه شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، از تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در ایام برگزاری مسابقات خبر داد و افزود: کمیته امداد، اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرماندهی انتظامی استان ما را در برگزاری این جشنواره همراهی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها