فرمانده سپاه ساوه مطرح کرد:

برگزاری نمایشگاه طرح اسوه و معرفی دستاوردهای پایگاه های بسیج ساوه

سرهنگ مهدی گفت: نمایشگاه طرح اسوه سپاه ناحیه ساوه با شعار هر بسیجی یک کار آفرین با هدف ارائه عملکرد یک ساله پایگاه‌های بسیج در امامزاده سید اسحاق گشایش یافت.
کد خبر: ۹۴۴۳۰۳۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه فرمانده سپاه ناحیه ساوه سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی گفت: نمایشگاه طرح اسوه سپاه ناحیه ساوه با شعار هر بسیجی یک کار آفرین با هدف ارائه عملکرد یک ساله پایگاه‌های بسیج در امامزاده سید اسحاق گشایش یافت.


وی افزود: در نمایشگاه ۷ روزه اسوه عملکرد و فعالیت‌های پایگاه‌ها در ۳۰ غرفه و در عرصه‌های نه گانه نقش آفرین اعم از جهادی، بسیج سازندگی، فرهنگی، علمی، اجتماعی، فضای مجاز، کارآفرینی... به نمایش گذاشته شده ودر این نمایشگاه فرماندهان پایگاه‌ها با آماده سازی فعالیتهایشان در قالب عکس و ماکت توانستند نشان دهند بسیج هنوز در عرصه‌های مختلف توانا و در میدان است.


فرمانده ناحیه سپاه ساوه تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه علاوه بر انتقال تجربه، ایجاد شور و نشاط و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی است.


سرهنگ مهدی با اشاره به مشارکت فعال بسیج گفت: بسیج با حضور در تمام عرصه‌ها از جبهه‌های دفاعی تا سازندگی و فرهنگی کارنامه درخشانی را به همراه دارد که این نشان از اخلاص و مردمی بودن بسیج است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار