بمناسبت اولین روز کاری سرهنگ حسین نکوئی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر مزار شهیدسبیل اخلاقی کم سن ترین شهیددفاع مقدس غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۰۳۷
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، بمناسبت اولین روز کاری سرهنگ حسین نکوئی، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر،مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه و جمعی از پایوران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر، با حضور برمزار شهیدسبیل اخلاقی کم سن ترین شهیددفاع مقدس ضمن قرائت فاتحه و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گرانقدر این شهرستان با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهردر این مراسم بیان کرد: باید شکرگذار باشیم که امروز در کشوری زندگی می کنیم که در سایه امنیت که مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان می توانیم برای توسعه و سازندگی گام برداریم.

وی بیان کرد: همه ما در هر جایگاهی که مشغول فعالیت هستیم باید بتوانیم میراث دار خوبی برای باشیم و قدر خون شهدا را بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه نیکشهر در این مراسم با بیان اینکه روحیه انقلابیگری در بین ملت شریف ایران اسلامی همیشگی و پیوسته است عشق به شهدا و ماندن در راه و مکتب شهدا و احساس دین همیشگی به شهدا و ایثارگران را یکی از نمودهای عینی این فرهنگ غنی و مترقی عنوان کرد.

ارسال نظرات