معتادان بهبود یافته در طرح نهضت ملی مسکن بکارگیری می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام نیاز شرکت های تعاونی مسکن فعال طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زاهدان، تعدادی از معتادان بهبود یافته که دارای مهارت هستند بکارگیری می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۴۳۰۴۰
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ حامد آرامش در نشست با علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: پیرو برگزاری جلسه اخیر کمیته صیانت از اشتغال بهبود یافتگان استان، بزودی با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بر اساس اعلام نیاز شرکت های تعاونی مجری طرح نهضت ملی مسکن، تعدادی از معتادان بهبود یافته که دارای مهارت فنی هستند، مشغول بکار خواهند شد.

وی اظهار داشت: این فرایند همچنان با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت و در مرحله بعد بر اساس اعلام نیاز یکی از شرکت های تولیدی، اشتغال تعدادی دیگر از این افراد محقق می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: نداشتن شغل یکی از مهم ترین مشکلات بهبود یافتگان از اعتیاد است و عامل مهمی در بازگشت آنان به اعتیاد به شمار می‌رود.

آرامش گفت: همه باید در تغییر نگاه جامعه به این افراد تلاش کنیم، چرا که در صورت طرد شدن معتادان بهبود یافته و بی توجهی به آنها، زمینه آلوده شدن مجدد به اعتیاد و آسیب های اجتماعی وجود دارد.

وی بیان کرد: سال گذشته با کمک کارآفرینان و خیران نیک اندیش استان، ۸۰ نفر از معتادان بهبود یافته در بخش های مختلف مشغول بکار شدند و این مهم امسال با جدیت ادامه دار خواهد بود.

ارسال نظرات