معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از کمک 63 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۳۱۱۶
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد دهرویه با بیان اینکه هم اکنون بیش از 88 هزار حامی با کمیته امداد استان تهران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین همکاری دارد ،گفت: حامیان در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر 63 میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند.

وی افزود: این میزان کمک حامیان به فرزندان معنوی خود نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

دهرویه بیان کرد: 4 میلیارد و 889 میلیون تومان از این مبلغ از طریق مراکز نیکوکاری جذب و به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی با بیان اینکه هم اکنون 5 هزار و 451 یتیم تحت حمایت کمیته امداد در استان تهران هستند، عنوان کرد: سرانه نقدی دریافتی هر یتیم  665 هزار تومان و سرانه غیرنقدی 486 هزار تومان در ماه است.

وی ادامه داد: 16 هزار و 706 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند که سرانه نقدی دریافتی آنان نیز 335 هزار تومان و سرانه غیرنقدی هر فرزند محسنین 124 هزار تومان در ماه است.

دهرویه با اعلام روش های عضویت مردم نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: مردم نیکوکار علاوه بر حضور در ادارات کمیته امداد نزدیک محل زندگی خود و پایگاه هایی که در مناسبت های مختلف برپا می شود، می توانند برای پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین  عدد یک را به سرشماره 30007639 ارسال و یا به پایگاه اینترنتی emdad.ekram.ir   مراجعه نمایند.

ارسال نظرات