خبرهای داغ:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی؛

مجمع نمایندگان حامی صنعتگران و تولید کنندگان است

رحمانی عنوان کرد: مجمع نمایندگان حامی صنعتگران و تولید کنندگان است. اما تولیدکنندگان مسایل موجود را برای ما بازگو کنند تا ما با جدیت پیگیری حل مسایل باشیم. 
کد خبر: ۹۴۴۳۱۷۴
|
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن و دهه تولید و تجارت با حضور مسوولان، صنعتگران و تولید کنندگان استان در سالن جلسات همایش های دانش گاه بین المللی امام‌خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

 

رجب رحمانی در این مراسم بیان کرد: به بخش خصوصی ما آنگونه که باید توجه نشده است. در اوایل انقلاب، امام راحل به مسوولین وقت نظام می فرمودند کارهایی که مردم می توانند انجام دهند را به مردم واگذار نمایید. هر کجا که مردم ورود یافتند کشور پیروز بود.

 

وی گفت: صنعتگران، ایثارگران عرصه تولید هستند و در شرایط عدم کنترل بازار، شرایط بورس، تورم و غیره صنعتگران عمر و سرمایه خود را صرف توسعه کشور کرده اند و این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد.

 

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عرف بین المللی این است که سرمایه کذار از کوچکترین خطر می هراسد و یکی از مصادیق امنیت، قوانین پایدار است که باید در طول یک بازه زمانی انجام شود. 

 

وی افزود: در بحث صادرات، مقرر شد اتاق بازرگانی قزوین بعنوان پایلوت موارد صادرات را پیگیری کند. کسانی که به طور ویژه اشتغالزایی می کنند، قطعا باید مورد حمایت و توجه باشند.

 

رحمانی اضافه کرد: استان قزوین یک استان کشاورزی و صنعتی است. مجمع نمایندگان حامی صنعتگران و تولید کنندگان است. اما تولیدکنندگان مسایل موجود را برای ما بازگو کنند تا ما با جدیت پیگیری حل مسایل باشیم. 

 

وی ضمن تقدیر از فعالان عرصه صنعت و تولید گفت: شما فرماندهان جبهه اقتصادی هستید که در شرایط سخت اقتصادی پای توسعه و ترقی کشور ایستاده اید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها