خبرهای داغ:

تلاش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در رفع مشکلات بخش کالپوش میامی

شاهرود_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تاکید بر توجه متوازن خدمت رسانی، گفت: مشکلات زیرساختی بهداشت و درمان بخش کالپوش میامی مورد توجه است و در رفع آن‌ها تلاش می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۳۳۵۹
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

تلاش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در رفع مشکلات بخش کالپوش میامیبه گزارش خبرنگار بسیج، جلسه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی منطقه کالپوش با دهیاران و اعضای شورای روستا‌های منطقه کالپوش شهرستان میامی با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، سرپرست فرمانداری شهرستان میامی، امام جمعه منطقه کالپوش در محل دهیاری روستای نردین برگزار شد.
در این دیدار دهیاران و اعضای شورای منطقه کالپوش در خصوص مشکلات و مسائل بهداشتی منطقه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و هیات همراه بحث و تبادل نظر کردند.
نبود پایگاه اورژانس دغدغه اساسی بخش کالپوش میامی
سرپرست فرمانداری شهرستان میامی با اشاره به اهمیت موقعیت منطقه کالپوش در نقطه‌ی تلاقی محور‌های اصلی و فرعی، جمعیت قابل ملاحظه‌ی ساکن و پوشش خدماتی روستا‌های پرجمعیت مجاور وقمر (حسین آباد کالپوش، نام نیک، رضوان، نردین، تلوبین، گلستان و ...) اظهار داشت: مجموعه این شرایط توجه ویژه و برنامه محور به مسائل این منطقه را اقتضاء می‌کند.
طاهران پور خاطر نشان کرد: فقدان پایگاه اورژانس جاده‌ای در این منطقه یک دغدغه اساسی و بسیار جدی است و این خلاء اثر خود را در مواقع وقوع حوادث فوریتی بروز می‌دهد و از طرفی حادث شدن اتفاقات اورژانسی مثل تصادفات و سوانح جاده ایی، لزوم اعزام بیماران بد حال با وضعیت اضطراری غیر قابل اجتناب است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: تمام تلاش مجموعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رسیدن به توزیع متوازن خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است و همچنین جهاد برای جلب رضایت مردم در حوزه سلامت، درمان و آموزش است و ما همواره قدردان توجه مردم و مسئولین به این حوزه‌ها هستیم.
او ادامه داد: حوزه سلامت یکی از حوزه‌های مهم و موثر در دو شهرستان شاهرود و میامی است، چرا که وضعیت سلامت مردم که امر بسیار مهمی است توسط این حوزه مدیریت می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: در خصوص رفع موانع و مشکلات زیرساختی حوزه سلامت منطقه کالپوش شهرستان میامی، هدف گذاری لازم در انجام تعهدات و پروژه‌های ناتمام در منطقه صورت گرفته و دانشگاه با تمام توان در خدمت مردم منطقه بوده و این مشکلات و کمبود‌ها را در شأن و منزلت مردم عزیز منطقه رفع و رجوع خواهد کرد.
شیبانی در این دیدار در خصوص اقدامات صورت گرفته در منطقه کالپوش شهرستان میامی توضیحاتی را ارائه داد و در خصوص درخواست‌های اعضای شورا گفت: این مسائل بررسی و نتیجه آن به سمع و نظر آن‌ها خواهد رسید.
در پایان اعضای شورای منطقه کالپوش از اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی و در مجموع دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها