خبرهای داغ:
همدان- یکی از امدادگران هلال احمر شهرستان اسدآباد با تفکر مهدوی خود یک مسجد را در یکی از نقاط محروم شهر اسدآباد با کمک دوستانش احیا کرد.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۱۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

پوریا زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: مسجد حضرت علی اصغر (ع) که در محله محروم محمودبیگی شهرستان اسدآباد قرار دارد فاقد روحانی ثابت بود که با کمک اهالی محل یک روحانی خوشنام در مسجد مستقر شد.

وی ادامه داد: در ادامه نیز اقدامات دیگر فرهنگی در مسجد و محله را آغاز کردیم و حلقه‌های صالحین، کلاس‌های قرآنی و ورزشی، اردو، برنامه‌های فرهنگی و ... را در دستور کار قرار دادیم که با استقبال بسیار خوب نوجوانان مواجه شد.

این جوان و امدادگر هلال احمر شهرستان اسدآباد افزود: هم اکنون ۱۲۰ قرآن‌آموز در رشته‌های مختلف مشغول فراگیری این کتاب آسمانی هستند.

وی همچنین از برگزاری کلاس‌های علمی و نقاشی خبر داد و بیان کرد: در چند مورد موفق شدیم تعدادی وام نیز در اختیار همسایگان نیازمند مسجد قرار دهیم .

زارعی ضمن تقدیر از سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به توزیع ۱۲۰ بسته حمایتی توسط این مسجد بین نیازمندان گفت: در ایام ملی و مذهبی گوناگون، گلباران مزار شهدا، مسابقات کتابخوانی و اردوهای تفریحی نیز برگزار می‌کنیم.

وی همچنین از راه‌اندازی هیئت و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید صدرزاده در آینده‌ا‌ی نزدیک در این مسجد خبر داد و بیان کرد: مقرر شده در افتتاح پایگاه از خانواده شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده دعوت شود تا در این آیین حضور پیدا کنند.

این امدادگر اسدآبادی با بیان اینکه در منطقه محرومی مثل محمودبیگی هرقدر کار فرهنگی شود باز هم کم است ، افزود: کانون فرهنگی هنری این مسجد نیز فعال بوده و اقدامات بسیار خوبی در آن انجام شده است.

جوانی که با کمک دوستانش یک مسجد را در اسدآباد احیا کرد

جوانی که با کمک دوستانش یک مسجد را در اسدآباد احیا کرد

انتهای پیام/

ارسال نظرات