همزمان با شام شهادت امام باقر (علیه السلام )

یادواره خانگی شهید مهدی یزدانی در زرند برگزارگردید

همزمان با شام شهادت امام باقر علیه السلام یادواره خانگی شهید مهدی یزدانی به همت پایگاههای مقاومت شهید باهنر وکریمه اهلبیت علیه السلام زرند با حضور سردار تهامی راوی دفاع مقدس در منزل خواهر این شهید برگزارگردید
کد خبر: ۹۴۴۳۴۶۲
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: همزمان با شام شهادت امام باقر (علیه السلام )یادواره خانگی شهید مهدی یزدانی به همت پایگاههای مقاومت شهید باهنر وکریمه اهلبیت (علیه السلام ) و هئیت امناءآستان مقدس امامزاده حمزه (علیه السلام )  زرند و با حضور سردار تهامی راوی دفاع مقدس ،بسیجیان در منزل خواهر این شهید با برنامه های مختلف فرهنگی  وذکر خاطراتی از این شهید توسط خواهر شهید برگزارگردید .

در این مراسم سردار تهامی راوی دفاع مقدس با تسلیت شهادت امام باقر (علیه السلام ) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر اهمیت دیدار مستمر با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وبرپایی اینگونه یادواره ها تاکید و  اظهار کرد: مسئولان و مردم باید جهت تشکر و قدر دانی، خدمت خانواده های معظم شهدا برسیم چرا که هرچه دراریم از برکت وجود شهدای والامقام وخانواده شهداء است .

وی  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مهمترین راهکار در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: شهدا سند واقعی تاریخ پرافتخار ما هستند، باید همواره بکوشیم تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بداریم چرا که زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دفاع از تاریخ، حیثیت، عزت و هویت ما است.

 راوی دفاع مقدس در ادامه به ذکر خاطراتی از این شهید پرداخت .

درحاشیه این مراسم خانم بدری جعفرزاده فرمانده پایگاه کریمه اهل بیت (علیه السلام ) حوزه الزهراء سپاه زرند در خصوص یادواره شهداء گفت:یادواره خانگی شهداء، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار و بی بدیل به جوانان جامعه ترویج ارزش‌های الهی، امر به معروف و نهی از منکر، معرفی معروف‌ها و یادآوری دفاع مقدس و تجلیل از شهدا از دیگر کارکردهای یادواره شهداء خانگی برشمرد.

وی افزود:  شهیدان در اوج مظلومیت در برابر دشمنان ایستادند و به معنی واقعی کلمه شجاعت ، غیرت ، مردانگی و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشتند. وما امروز هر چه داریم از شهدا داریم و باید همه نسبت به مقام شامخ این عزیزان در حد توان خود ادای دین کنند چون همه بدهکار شهدا هستیم.

فرمانده این پایگاه از دیگر برنامه های این پایگاه را برپایی مراسم جشن دهه امامت و ولایت ،برپایی نشست های فرهنگی با موضوع عفاف وحجاب ،توزیع نان بین نیازمندان به مناسبت شهادت امام محمد باقر (علیه السلام ) ،برپایی سه شنبه های شهدایی با همکاری پایگاه باهنر ودهها برنامه دیگر عنوان نمود.

ارسال نظرات