خبرهای داغ:

بهره برداری از دستگاه ویدئو آندوسکوپ پیشرفته در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود

شاهرود_دستگاه ویدئو آندوسکوپ و کولونوسکوپ جدید با قابلیت‌های پیشرفته در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) شاهرود با مشارکت خیرین سلامت (شرکت طب پلاستیک) مورد بهره برداری قرارگرفت.
کد خبر: ۹۴۴۳۵۹۴
|
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

بهره برداری از دستگاه ویدئو آندوسکوپ پیشرفته در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اظهار کرد: این مهم با توجه به تعدد اعمال آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان و در شرایطی که تهیه تجهیزات روز دنیا، بسیار سخت شده حائز اهمیت است.
فروهر رفیعی افزود: حمایت‌های ارزشمند دکتر شیبانی رئیس دانشگاه و پیگیری معاونت‌های درمان و غذا و دارو و همچنین متخصصان بیمارستان دکتر بیکی و دکتر واحدی در تحقق این امر، شایسته تقدیر است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود نیز گفت: ارزش ریالی این دستگاه حدود ۶۰ میلیارد ریال بوده که با هزینه‌ای به مراتب پایین تر، از طریق هیأت امنای ارزی وزارتخانه تأمین شده است.
حمیدرضا بیکی افزود: دستگاه جدید ویدئو آندوسکوپ و کولونوسکوپ یکی از مجهزترین و بروزترین دستگاه‌هایی است که امروزه در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
او با اشاره به وضوح بالای تصویربرداری این دستگاه و قابلیت تنظیم تیوب داخلی آن گفت: شاخص‌های عملکردی دستگاه جدید، انجام غربالگری و تشخیص دقیق‌تر بیماری‌های دستگاه گوارش فوقانی و تحتانی را، بیش از پیش برای متخصصان تسهیل می‌نماید.
به گزارش بسیج، تنها در سال گذشته یک­هزار و ۶۱۳ مورد آندوسکوپی و کولونوسکوپی در این بیمارستان صورت گرفته که ۶۵ در صد آن مربوط به بیماران سرپایی و ۳۵ درصد نیز مربوط به بیماران بستری بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها