سرهنگ پاسدار مرغزاری:

حجاب ارزنده‌ترین نماد فرهنگی و اجتماعی در تمدن ایران اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: حجاب ارزنده‌ترین نماد فرهنگی و اجتماعی در تمدن ایران اسلامی است و عفاف پدیده  ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی محسوب می‌شود
کد خبر: ۹۴۴۳۶۶۵
|
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هفته عفاف و حجاب در دهلران با حضور معاون سیاسی  فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده انتظامی شهرستان و با حضور سایر ادارات فرهنگی و اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مرغزاری، فرمانده سپاه ناحیه در این جلسه گفت:هفته عفاف و حجاب باید با هم اندیشی و مصوبات کاربردی و اجرایی کردن و اقدام و عمل را در حجاب و عفاف به کار ببندیم.

وی در ادامه به برنامه های این هفته اشاره و اظهار داشت:حجاب ارزنده‌ترین نماد فرهنگی و اجتماعی در تمدن ایران اسلامی است و عفاف پدیده  ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی محسوب می‌شود بنابراین فضا سازی فرهنگی و تبلیغی در این زمینه در ادارات و شهرها وبخش ها وروستاها موثر است و شهرداران به این مهم عنایت ویژه داشته باشند.  

وی به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه به مناسبت هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: اجتماع مادران و دختران فاطمی (س) بمناسبت هفته عفاف و حجاب،بازسازی واقعه غدیر،در شهرستان در دستور کار است و مشارکت همه ادارات در این زمینه لازم است.

مهندس حاتمی معاون  سیاسی فرماندار شهرستان در این نشست گفت: عفاف و حجاب از موضوعات مهم جامعه است و دشمن این حوزه را هدف قرارداده و در مقابل جنگ نرم دشمن  باید کار فرهنگی کرد.

  وی تاکید کرد: شورای امر به معروف ونهی از منکر در ادارات فعال شود  ومدیران ادارات در این زمینه اقدام نمایند.

حاتمی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در شریعت و نظام جمهوری اسلامی که بسیار مورد توجه قرار گرفته، موضوع عفاف و حجاب است. 

سرهنگ مکی گفت: به  ۲۰۰ راننده خودرو در سال جاری درقالب این قرارگاه تذکر داده شده است.

ارسال نظرات