با همکاری بسیج سازندگی استان مرکزی/ جهادی دیگر برای محرومیت زدایی

اجرای آسفالت پروژه ساخت راه روستایی سیردر در شهرستان خنداب

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت:طول این پروژه شش هزار و ۵۰۰ متر و ارزش ریالی آن را ۱۳۰ میلیارد ریال بوده و هزینه اجرای این طرح از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.
کد خبر: ۹۴۴۳۶۷۰
|
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛محمد حسنی معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در بازدید از روند اجرایی پروژه ساخت راه روستایی «سیردر» گفت: به محض اتمام مرحله زیرسازی و اجرای لایه بیس، عملیات اجرای لایه آسفالت محور مذکور توسط پیمانکار مربوطه شروع شد.

وی طول پروژه را شش هزار و ۵۰۰ متر و ارزش ریالی آن را ۱۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: هزینه اجرای این طرح از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن این طرح هم افزایی و تعامل خوبی میان این اداره کل و سایر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها بعمل آمده است که در این راستا می‌توان به همکاری فرمانداری شهرستان خنداب برای رفع موانع و بسیج سازندگی درخصوص تأمین قیر مورد نیاز اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با روحیه جهادی حاکم در کارگاه ساخت راه روستایی سیردر، این طرح طی هفته‌های اخیر اتمام و به بهره‌برداری کامل خواهد رسید که امیدواریم این اقدام جهادی موجب رضایت مردم منطقه و کاربران جاده‌ای واقع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار