خبرهای داغ:
نماینده مردم شیراز و زرقان گفت: ما آمده ایم به کمک مردم کنیم و در جامعه و در بین مردم باشیم تا بتوانیم به حل معضلات جامعه بپردازیم.
کد خبر: ۹۴۴۳۸۲۱
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جعفر قادری، در جلسه ای با دانشجویان استان فارس، حضور یافت.

در این جلسه، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان دانشگاه‌های زرقان موضوعاتی چون اردوها و فعالیت های جهادی، آب، طرح شفاف‌سازی آرا نمایندگان در مجلس و عدم حضور برخی نمایندگان در بین مجامع دانشجویی را بیان کردند.

از دیگر مسائلی که در این جلسه مطرح شد، عدم حضور برخی مسئولین در بین مردم بود.

در ادامه قادری با اشاره به مشکلات و مسائل آب شرب، اظهار داشت: ما آمده ایم به کمک مردم کنیم و در جامعه و در بین مردم باشیم تا بتوانیم به حل معضلات جامعه بپردازیم.

وی تصریح کرد: ما با سرعت نمیتوانیم‌ مشکل را برطرف کنیم، اما مشکلات را پیگیری میکنیم، در طرح نقل و انتقال ما باید مشکلات را انتقال و آن ها را مصوب کنیم؛ ما طرح های زیر ساختی را اولویت دادیم ‌که بتوانیم مشکلات مردم را پیگیری کنیم.

قادری درباره مسئله آب بیان کرد: جلسه هایی در حوزه آب تشکیل دادیم و درحال پیگیری مشکلات آب هستیم. در این راستا انتقال آب از منطقه خلیج فارس هم شروع کردیم تا ان شا الله مشکلات کم آبی شرب جبران می شود. مقدار آبی که برای کشاورزی گندم استفاده می‌کنیم را می‌خواهیم برای کشت گلخانه ای و محصولات صیفی به کار ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها