عیدانه کمک معیشتی سپاه در استان سیستان و بلوچستان اهدای 200تن آرد و ده هزار بسته کمک معیشتی

سرهنگ جعفری گفت: به مناسبت اعیاد بزرگ اسلامی قربان و غدیر، محموله عیدانه قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهالی کمتر برخوردار مناطق محروم و مرزی استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۹۵۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به مناسبت اعیاد بزرگ اسلامی قربان و غدیر، محموله عیدانه قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهالی کمتر برخوردار مناطق محروم و مرزی استان سیستان و بلوچستان در قالب رزمایش کمک مومنانه با هدف مواسات و همدلی با افراد نیازمند اهدا شد.

وی با اشاره به این مطلب که این محموله شامل دویست تن آرد، 100 تن برنج و 30 هزار بسته ماکارونی و چای بود که به اهتمام این قرارگاه، تهیه و تدارک دیده شده است، ادامه داد: این هدیه با همکاری 5 قرارگاه عملیاتی فرعی در مناطق کمتر برخوردار مرزی استان سیستان وبلوچستان توزیع شد.

سرهنگ جعفری بیان کرد: در همین حال تیم آبرسان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از قرارگاه شهید سجاد متشکل از 8 دستگاه تانکر 18 و 36هزار لیتری در نقاطی که دچار تنش و قطعی آب بودند بویژه در منطقه روستایی هیرمند، سراوان، چابهار، خاش و زاهدان عملیات آبرسانی را اجرایی کرده است.

معاون محرومیت زدایی قرار گاه قدس جنوب شرق کشور اظهار داشت: این اقدام مردمیاری و اهدای بسته های کمک معیشتی، از جمله اقدامات همیشه جاری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مشارکت های همیشگی این نهاد مقدس در اجرای پروژه های عمرانی و سازندگی است که توسط بخش‌های گوناگون قرارگاه های مردم یاری و محرومیت زدایی این نهاد به عنوان معین دولت ها به صورت متناوب در فصول و ماههای مختلف سال انجام شده و یا در حال انجام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار