فرمانده ناحیه مقاومت سلمان گفت:موضوعات اعتقادی زیربنای منظومه فکری یک امت است و باید جهاد تبیین برای تبلیغ و ترویج این موضوعات صورت گیرد.
کد خبر: ۹۴۴۴۰۵۴
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت سلمان در طلیعه دهه امامت و ولایت با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در موضوعات اعتقادی گفت:موضوعات اعتقادی زیربنای منظومه فکری یک امت است و باید جهاد تبیین برای تبلیغ و ترویج این موضوعات صورت گیرد.

 

واقعه غدیر مهم ترین رویداد اسلامی پس از نبوت رسول اکرم صلی الله علیه و آله است که قرآن از آن به عنوان"روز تکمیل دین" نام می برد پس بر همه ما واجب است که جهادگونه برای تبلیغ آن قدم برداریم.

 

ایشان افزود: امروز طوفان شبهات نه فقط در مسائل سیاسی بلکه بیش از گذشته در مسائل اعتقادی به سمت فکر و ذهن جامعه ما شدت گرفته است و سیاست راهبردی دشمن "تبدیل شبهات عمیق اعتقادی به ناهنجاری های سیاسی" می باشد که باید در این زمینه هوشیار بود.

 

برای نمونه شبهه به اصل ولایت فقیه در نظر اول یک شبهه سیاسی است اما با دقت در زوایای پنهان آن می توان به ماهیت اعتقادی آن پی برد پس باید جهاد تبیین در مباحث اعتقادی را جدی بگیریم تا به ثبات سیاسی مطلوب برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها