امید آفرینی در جامعه باید سرلوحه کار مدیران دستگاههای اجرایی قرار گیرد

نکویی گفت: عدم آگاهی مردم و ایجاد ناامیدی درجامعه توسط دشمنان قسم خورده نظام صورت می پذیرد که کار ما را دشوارتر می کند و باید بیشتر از پیش به مردم خدمت نماییم.
کد خبر: ۹۴۴۴۱۰۸
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان وادارات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در دیدار با مدیر بیمه سلامت استان گفت: با عنایت به استقرار دولت مردمی و براساس منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی باید امید آفرینی در جامعه ترویج یابد.

وی اظهار داشت: برکات و خدمات ارزنده ای در طول دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور و استان انجام شده است که باید به مردم اطلاع رسانی شود، و این عدم آگاهی مردم و ایجاد ناامیدی درجامعه توسط دشمنان قسم خورده نظام صورت می پذیرد که کار ما را دشوارتر می کند و باید بیشتر از پیش به مردم خدمت نماییم.

سرهنگ پاسدار نکویی بیان داشت: اقدامات خوبی در مجموعه بیمه سلامت انجام شده ولی کافی نیست و باید استمرار یابد.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان به بحث حمایت از فرزند آوری نیز اشاره و خواستار حمایت بیمه‌ای همه جانبه از زوج های نابارور شد.

شهرکی، مدیر بیمه سلامت استان ضمن تقدیر از رویکرد خوب مجموعه سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان بیان داشت: خدمات خوبی در خصوص پوشش بیمه ای بیماران خاص و نابارور صورت پذیرفته که کافی نیست و باید استمرار یابد.

 شهرکی با بیان این مطلب که از ابتدا سال در چند مرحله پزشکان بیمه سلامت با حضور در حاشیه شهرها طرح ویزیت رایگان مردم و نیازمندان را اجرا و دارو تجویز شده را به صورت رایگان به بیماران  تحویل داده اند، ادامه داد: با تمام توان آماده خدمت به مردم استان هستیم و در صورت نیاز آمادگی کامل برای اجرای برنامه های ابلاغی سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان را داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار