فرمانده سپاه آستارا مطرح کرد:

تشریح برنامه های سپاه آستارا در هفنه عفاف و حجاب

تشریح برنامه های سپاه آستارا در هفنه عفاف و حجاب
فرمانده سپاه آستارا برنامه های هفته عفاف و حجاب را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۴۴۴۱۱۰
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا،  سرهنگ قنبری در نشست خبری به مناسبت هفته عفاف و حجاب و دهه امامت و ولایت، با اشاره به اهمیت موضوع ولایت در اسلام، اظهار کرد: از مهمترین برنامه ها، اطعام غدیر است که در این دهه مبارک به خصوص در روز عید غدیر انجام خواهد شد.

وی با بیان برنامه ها در سطح پایگاه های مقاومت بسیج گفت: نشست های بین نخبگان با موضوع چرایی غدیر، فضاسازی محیطی پایگاه های مقاومت، جمع آوری و توزیع کمکهای مومنانه بین افراد نیازمند به نیابت از امیرالمومنین (ع)، برگزاری حلقات صالحین و ویزیت رایگان با استفاده از ظرفیت درمانگاه سیدالشهدای سپاه ناحیه از برنامه‌های مهم در سطح بسیج میباشد.

قنبری افزود: بازسازی واقعه غدیر و تبیین امامت حضرت علی(ع) در قالب جهاد تبیین روز سه شنبه هفته آینده نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات ویژه بسیج هنرمندان گفت:عصر شعر غدیر، مسابقه نقاشی، جشنواره صنایع دستی با موضوع القاب حضرت علی(ع) و برگزاری جنگ شادی در سواحل از برنامه هایی است که توسط بسیج هنرمندان در این دهه برگزار می گردد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در خصوص شروع هفته عفاف و حجاب از دیروز  بیان کرد: این هفته با رزمایش عفاف و حجاب به منظور اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر که در قالب سفیران مهر و به صورت تذکر لسانی با اهدای گل و شیرینی و در برخی حوزه های مقاومت با اهدای روسری شروع شد که به صورت مستمر در طول تابستان انجام خواهد شد.

وی گفت:هر روز ۶ گروه ناصحین از خواهران بسیجی با پشتیبانی ۳ گروه ضابطین از برادران بسیجی با حضور در تفرجگاه های شهرستان از جمله، ساحل سفیر امید، ساحل صدف، بازارچه ساحلی و منطقه گردشگری بیبیانلو اجرای این برنامه ها را خواهند داشت.

قنبری افزود: گام دوم این طرح در دهه اول ماه محرم که دهه امر به معروف و نهی از منکر می باشد انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در پایان با اشاره به اجرای برنامه همایش زندگی عفیفانه بیان داشت: روز پنج شنبه این هفته اجتماع مادران و دختران محجبه، عفیف و پاکدامن در ساحل سفیر امید با عنوان همایش زندگی عفیفانه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار