خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در گفت و گو با بسیج:

شناساندن مسأله غدیر، بالاترین و افضل ترین وظایف و اعمال است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، غدیر را روز بیعت امت با ولایت دانست و گفت: شناخت و شناساندن مسأله غدیر، بالاترین و افضل ترین وظایف و اعمال است.
کد خبر: ۹۴۴۴۷۱۷
|
۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

 حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهم ترین علت انحراف و مشکلات جوامع انسانی را عدم شناخت ولایت عنوان کرد.

وی اظهار داشت: آنچه در غدیر اتفاق افتاد، موضوع و مسأله اصلی جوامع بشری است و شناخت امام موجب شناخت الگوی صحیح زندگی و اصلاح امور جوامع خواهد شد.

 حجت الاسلام مهدی نیا با تاکید بر اجرای های غدیر، گفت: در نزد حق تعالی روز برتر و بهتر از غدیر خلق نشده است و افضل ترین کارها و اعمال، اعمالی است که در این روز انجام شود.

وی بر صله رحم، دستگیری از نیازمندان، اطعام و انجام امورات خیر در عید غدیر توصیه کرد و افزود: هر کس در حد توان خود بايد در تبلیغ و پاسداشت این روز بزرگ بکوشد.

 حجت الاسلام مهدی نیا تبیین مسأله غدیر را بالاترین اعمال دانست و افزود: حضرت زهرا(س) اولین مدافع و تبیین گر مسأله غدیر و ولایت بود و در این راه خود را فدا کرد تا آیندگان بدانند جوامعی که بدون ولایت باشند و امتی که از امام خود جدا شود بی شک در سراشیبی سقوط و انحطاط قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار