خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه:

مسئولان اجرایی برای تحقق مصوبات سفر هیات دولت به استان کرمانشاه تلاش کنند

امام جمعه پاوه گفت: استان کرمانشاه مقصد بیست و هشتمین سفر استانی جمعی از کابینه دولت سیزدهم بود و سخنان رییس جمهور در این سفر به نفع استان بود و ضرورت دارد مسئولان اجرایی برای تحقق دستورات آیت الله رییسی و مصوبات این سفر تلاش کنند.
کد خبر: ۹۴۴۴۸۸۸
|
۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه ، افزود: مدیران حداقل ۵۰ درصد این مصوبات را عملی کنند در غیر اینصورت اگر اراده ای برای اجرایی شدن این مصوبات و حل مشکلات نباشد دولت با بی اعتمادی مردم مواجه خواهد شد.

وی بیان کرد: انتظارات ما از رییس جمهور مهم و ویژه است و هر چند انتظارات شهرستان پاوه در این سفر برآورده نشده اما مشکلات و مطالبات شهرستان صادقانه بیان شده و مایه قدردانی است و امیدواریم دستاوردهای سفر در پاوه ملموس و مشهود باشد.

امام جمعه پاوه ادامه داد: دشمنان و مخالفان انقلاب ، در طول هفته گذشته در مورد حجاب و عفاف بیشترین اهانت ها و جوسازی های رسانه ای را بر علیه کشور راه انداخته اند و روحانیون بیشتر در معرض این تخریب ها و اهانت ها بوده اند.

ماموستا قادری گفت: همانگونه که در قرآن کریم بر فریضه نماز و روزه امر شده در آیه ۵۹ سوره احزاب هم بر رعایت حجاب و پوشش مناسب و اسلامی، تاکید و امر شده است.

خطیب جمعه پاوه با بیان اینکه آزار یک زن بی حجاب از اذیت و آزار یک موتورسوار ناهنجار کمتر نیست تصریح کرد: حاکمیت حق دارد مانع بی حجابی و ناهنجاری ها در جامعه شود.

ماموستا قادری اضافه کرد: حجاب یک عبادت است و باید توسط روحانیون ، والدین و معلمان آموزش و تعلیم داده شود.

وی گفت: با نگاهی اجمالی به شبکه های اجتماعی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای ، این مسئله نمایان می شود که این شبکه ها ۷۰ درصد محتوای برنامه های خود را بر علیه اسلام تولید و پخش می کنند.

ماموستا قادری افزود: برنامه های غلط ، ترویج بی بند و باری و پخش جملات ضد دین از جمله اقداماتی است که این شبکه ها پخش می کنند و به راستی اوضاع نگران کننده است و اهالی فرهنگ همچنان که نباید به این اوضاع دلخوش باشند باید مایوس و ناامید هم نشوند.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: سفر دو روز پیش رییس جمهور آمریکا به اسرائیل و حمایت از یهودیت و سفر او به جده عربستان ، بیانگر عزم جدی آمریکا، یهودیت و استکبار برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و اختلاف افکنی میان جهان عرب و جمهوری اسلامی ایران است.

ماموستا قادری تصریح کرد: پیامبر بزرگوار اسلام (ص) سفیر پروردگار ، مجری امر رب العالمین و واسطه ای بین خالق و مخلوق بوده است و بر اساس آیه ۷ سوره حشر ، توصیه و امر رسول الله (ص)، توصیه و امر پروردگار است.

وی بیان داشت: پیامبر اسلام (ص)، نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمام بشریت پیامبر نور و رحمت بود و در طول ۲۳ سال ، چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما یاد داد.

امام جمعه پاوه گفت: پیامبر گرامی اسلام امت را به وحدت و توحید دعوت کرد و همانند پدر و مادری دلسوز بر تواضع با همدیگر ، ترک نکردن صله رحم ، تکریم والدین ، کسب علم و داشتن صبر در حین مشکلات تاکید داشتند.

ارسال نظرات