آغاز مرحله23 رزمایش کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری

مرحله بیست و سوم رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۰۲۶
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: به مناسبت دهه امامت و ولات و فرارسیدن عید سعید غدیر خم، مرحله بیست و سوم کمک های مومنانه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در این مرحله 8هزار بسته معیشتی آماده شده که در شهرستان های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری با همت گروه های جهادی بسیج در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

سردار اکبری ادامه داد: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، 680میلیارد تومان کمک و خدمات مومنانه با همت مردم سخاوتمند استان چهارمحال و بختیاری جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از تداوم رزمایش کمک های مومنانه تا پایان ویروس منحوس کرونا و رفع احتیاج خانواده های نیازمند خبرداد و گفت: بیش از 5هزار سری جهیزیه و حدود یک میلیون بسته های معیشتی ، بهداشتی و لوازم التحریر تاکنون جمع آوری و توسط گروه های جهادی بسیج تحویل نیازمندان از پیش شناسایی شده گردیده است.

سردار اکبری اعلام کرد: در این مرحله هشت هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون ریال در شهرستان‌های ده گانه توزیع می‌شود که شامل هشت قلم کالا همچون؛  برنج، رب گوجه، روغن، لوبیا و عدس، ماکارونی و ... می باشد.

ارسال نظرات