خبرهای داغ:

توزیع ۱۵۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان

بیست و هشتمین مرحله مواسات و کمک مومنانه در استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۰۵۴
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این رزمایش با بیان اینکه همدلی و وحدت رمز اجرای نهضت کمک های مومنانه است گفت: استان سمنان از استان های ممتاز در حوزه کمک های مومنانه و مواسات بوده است.
وی با بیان اینکه این مرحله بیست و هشتم از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان است که اجرا شده است تصریح کرد: در این مرحله ۱۵۰۰۰ رسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان توزیع می شود.
سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این رزمایش با بیان اینکه از ابتدای کرونا تا کنون بیش از ۴۵۰۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است گفت: از ابتدای سال جاری تا الان بیش از ۶۰۰۰۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه در رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان بیش از ۱۸ خدمت به نیازمندان ارائه شده است افزود: از ابتدای کرونا تا الان ۱۳۴۷ سری جهیزیه در بیگ زوج های نیازمند توزیع شده و در این مرحله نیز ۵۰ سری جهیزیه توزیع خواهد شد.

مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با بيان اينکه رزمایش مواسات امروز ذیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان اجرا می شود گفت: این قرارگاه شامل جمعی از دستگاه های خدمت رسان در استان با هدف متمرکز شدن تهیه و توزیع خدمات ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت خدمات مختلفی به نیازمندان استان ارائه خواهد شد افزود: آزادی 9 زندانی جرائم غیر عمد، توزیع 15000 بسته معیشتی، 50 سری جهزیه، 24 سری لوازم منزل، 130 دستگاه کولر آبی، ذبح 1070 راس گوسفد و ... تنها بخشی از خدمات ارائه شده در این ایام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار