خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند:

مراسمات عید غدیر همگانی شود و عید غدیر مظهر شادی و شعف باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند گفت: باید مراسمات عید غدیر همگانی شود و عید غدیر مظهر شادی و شعف باشد.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۸۳
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت گرامیداشت عید غدیر (عیدولایت) برنامه جشن و مولودی خوانی و سخنرانی با حضور پرسنل سپاه ناحیه فراشبند در محل نمارخانه فاطمه اازهرا ( س) ناحیه برگزار شد.

حجه الاسلام قدرت الله پورغلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند گفت :ما گاهی فکر میکنیم از عزاداریها میتوانیم نوربگیریم ، درحالیکه مجالس شادی و ولادت اعمه (س) نیز برای نورانی شدن است .

مسئول نمایندگی خاطرنشان کرد : باید مراسمات عید غدیر همگانی شود و عید غدیر مظهر شادی و شعف باشد و نیاز است که حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج، با برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع شیرینی در بین مردم و بسیجیان این روز را گرامی بدارند .

پورغلامی تصریح کرد: امروز بهترین مطلب در رابطه با حقوق بشر ، متن نامه امام علی (ع) به مالک اشتر می باشد که امام به تمامی این فرامین عمل کردند ، درحالیکه کسانی که جمع شدند و به ظاهر متن حقوق بشر را نوشتند هرگز به آن عمل نکردند .


وی به اهمیت و نقش واقعه تاریخی غدیر اشاره کرد و یادآورشد: برخی افراد منافق و مغرض، از همان ابتدا شروع به وارونه جلوه دادن حادثه غدیر نموده و سعی کردند تا حادثه غدیر به فراموشی سپرده شود.


مسوول نمایندگی گریزی به اصل هدف حادثه غدیر زد و خاطرنشان ساخت : ولایت امام علی (ع) ولایت انتصابی است ، چراکه خداوند باریتعالی امامان را جانشینان بعد از پیامبر برزمین قراردادند ولیکن بعد از واقعه غدیر این حق مسلم و الهی را از امام معصوم گرفتند د ر حالیکه امام علی (ع) در طول این سالها به خاطر اسلام نهایت همکاری را با خلفای زمان داشتند.

پورغلامی یادآورشد: امروزه شبهاتی را دررابطه با ولایت و امامت امام علی مطرح می کنند ، که ما وظیفه داریم با بیان و گفتگوی خود در فضای حقیقی و مجازی جواب بدهیم و روشنگری و بصیرت دهی لازم را داشته باشیم .

پایان بخش برنامه مولودی خوانی که ، توسط همکار پاسدار جناب آقای حسنی صورت گرفت و از همکاران پذیرایی شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها