مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه زرند

برجسته ترین اثر نماز رسیدن به آرامش روحی

مسئول دفترنمانیدگی ولی فقیه زرندگفت:برجسته ترین اثر نماز، رسیدن به آرامش روحی و روانی است. زیرا نماز موجب زنده شدن یاد خدا در دل هاست و یاد خدا ریشه تمام خوبی ها و زیبایی هاست
کد خبر: ۹۴۴۵۲۲۱
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:همزمان با دهه امامت و ولایت ،نشست مصون سازی فرهنگی کارکنان وظیفه سپاه زرند با حضور حجت الاسلام محمدایزدی مسئول دفترنمانیدگی ولی فقیه وکارکنان وظیفه این ناحیه در سالن جلسات این ناحیه با موضوع نماز برگزارگردید.

وی با تبریک دهه امامت وولایت، خصوصا عید غدیر خم گفت:برجسته ترین اثر نماز، رسیدن به آرامش روحی و روانی است. زیرا نماز موجب زنده شدن یاد خدا در دل هاست و یاد خدا ریشه تمام خوبی ها و زیبایی هاست ودر یک کلاسم به فرموده قران کریم :یاد خدا مایه آرامش دلها است.

حجت الاسلام ایزدی افزود :انسان در امواج زندگی و در کشاکش رنجها و بلاها، دچار خستگی روحی فراوان می شود و لذا به تکیه گاهی نیازمند است که به آن پناه برده و درون پر اضطراب خود را بدان آرامش بخشد و این تکیه گاه، جز ذکر خدا و نماز که زیباترین نماد ذکر خداست چیز دیگری نمی تواند باشد

وی در ادامه سخنان خود، بهترین دوران کارکنان وظیفه را خدمت مقدس سربازی برشمرد وافزود:قدر این دوران را بدانید ،دورانی که با همه سختیها ومشکلات سپری خواهد شد .این عمر من وشماست در حال سپری شدن است ،مواظب ومراقب باشیم .

حجت الاسلام محمد ایزدی در پایان سخنان خود با تبریک دهه امامت و ولایت گفت:یکی از اعیاد بزرگ ماشیعیان عید غدیر غم است که هرکسی با هر توانی که می توانند در خصوص آئین غدیر خم تلاش وحرکت نماید .که ارزش خیلی ولایی در نزد خداومند متعال دارد.

این نشست با پرسش وپاسخ همراه بود .

ارسال نظرات