مربی وهادی سیاسی سپاه زرند

حجاب و عفاف یکی از ارزشمند ترین عوامل در حفظ و تحکیم بنیان خانوادههاست

خانم شمسی درگاهی مدرس حوزه علیمه خواهران زرند در نشست هم اندیشی، نیروگاه زرند گفت :حجاب و عفاف به عنوان عامل مهم در فعالیت های اجتماعی و یکی از ارزشمند ترین عوامل در حفظ و تحکیم بنیان خانوادههاست
کد خبر: ۹۴۴۵۲۲۴
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :خانم شمسی درگاهی مربی وهادی سیاسی سپاه زرند،مدرس حوزه علیمه خواهران این شهرستان وکارشناس خانواده در نشست هم اندیشی بسیجیان نیروگاه شهرستان زرند در سالن اجتماعات این نیروگاه با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود که باید برای نهادینه کردن آن در جامعه فرهنگ سازی کرد.

خانم درگاهی  با تاکید براهتمام همگانی نسبت به عفاف و حجاب درجامعه اسلامی، اظهارداشت: اگر همه خانواده‌ها و مسوولان نسبت به این مهم توجه و اهتمام داشته باشند بدون شک وضعیت عفاف و حجاب در جامعه بسیار بهتر از وضعیت فعلی خواهد بود.

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب، مساله روز جامعه است، خاطرنشان کرد: این بحث، یکی از موارد بارز امر به معروف و نهی از منکر است و دین و قانون نیز امر به معروف و نهی از منکر را مختص به یک قشر یا گروه خاص نمی‌داند.

مدرس حوزه علمیه خواهران زرندافزود: عفاف و حجاب یک موضوع فردی نیست بلکه یک حقوق جمعی است و اگر در وضعیت دشوار اقتصادی فعلی به عفاف و حجاب دقت نکنیم، اقشار مختلف جامعه به فساد کشیده می‌شوند.

در این جلسه ضمن بررسی و تاکید بر اهمیت حجاب و عفاف به عنوان عامل مهم در فعالیت های اجتماعی و یکی از ارزشمند ترین عوامل در حفظ و تحکیم بنیان خانواده ها، از 2 بانوی برتر  نیروگاه در زمینه حجاب و عفاف با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار