خبرهای داغ:

رزمایش سفیران مهر به همت پایگاه های مقاومت سرخه برگزار می شود

به مناسبت هفته عفاف و حجاب رزمایش سفیران مهر همراه با تذکر لسانی در جهت امربه معروف در سطح خیابان های شهر و پارک ها به همت ضابطین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۴۵۲۳۲
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته عفاف و حجاب تذکر ضابطین امر به معروف پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه در محله اسلامی آل یاسین (ع) در رزمایش سفیران مهر حضور یافته و چند مورد تذکر لسانی در محوطه مهدیه سرخه و پارک 13 آبان و تذکر به حفظ حجاب انجام شد.

همچنین در جهت گرامیداشت دهه ولایت و امامت 80 کیلو گوشت گوسفندی تهیه و بین نیازمندان محله توزیع شد.

همزمان با اعیاد دهه ولایت گشت محله محور رضویون به همت بسیجیان پایگاه صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد از ساعت ۲۳ الی ۱ بامداد با حضور گرم بسیجیان انجام شد.

برگزاری برنامه هفتگی فوتسال با حضور بسیجیان پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) به همت مسئول تربیت بدنی پایگاه از دیگر برنامه های اجرا شده در محله اسلامی آل یاسین (ع) بوده است.

لازم به ذکر است ضابطین امر به معروف پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) نیز در رزمایش سفیران مهر در هفته عفاف و حجاب شرکت کرده و نسبت به انجام تذکر لسانی در پارک ها اقدام کردند.

به مناسبت اعیاد دهه ولایت نیز بسیجیان و گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت این پایگاه مقاومت اقدام به برگزاری جشن و تهیه و توزیع حلوا جهت پذیرایی از نمازگزاران در مسجد علی بن ابیطالب (ع) کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار