مدیر تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: در جنگ ترکیبی، برخی از مخالفان با سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نارضایتی خود را با کشف حجاب نشان داده‌اند.
کد خبر: ۹۴۴۵۲۳۴
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

حجت الاسلام جواد ابراهیمی، مدیر تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج تایباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تایباد،اظهار کرد: امروز شاهد بی‌حجابی در کشور و حتی در شهرهای کوچک نیز هستیم و این نتیجه تن دادن به فتنه‌های شوم دشمنان و بدخواهان نظام است.

وی با اشاره به توسعه رسانه و اهمیت آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه بی‌حجابی، افزود: امروزه صدا و سیمای ملی تنها مخاطبان خاص خود با برنامه‌های تکراری و بدون آموزش را دارد و بیشتر جمعیت هدف در رسانه‌های خارجی و بسترهای مجازی اینستاگرام و توییتر هستند که باید جنگ نرم را از بستر ملی به فضای مجازی خارجی کشاند.

ابراهیمی بیان کرد: افراد محجبه و انقلابی باید به صورت خودجوش در تمام بسترهای مجازی تحرک داشته باشند تا علیه بی‌حجابی و بی‌بندوباری پیروز شوند، عدم فعالیت در بسترهای خارجی نیز پذیرفتن شکست در برابر دشمنان است.

وی بااشاره به اینکه تعداد بی‌حجابان خیلی زیاد نیست، اما متاسفانه رویکرد اشتباه افراد محجبه میدان را برای آنها باز کرده است ادامه داد: امروزه زنان باحجاب در خانه یا محل کارشان حضور دارند و تعداد کمی از افراد که کشف حجاب کرده‌اند در انظار عمومی، پارک‌ها و اماکن عمومی نمایان می‌شوند و اینگونه خود را مطرح می‌کنند.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج تایباد القای حس ناامیدی، بدبختی و بیچارگی در بستر مجازی را از دیگر فتنه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای غربی و استعمارگر تلاش دارند ایران را کشوری سیاه و ملت آن را بدبخت جلوه دهند و با این سیاه‌نمایی به اهداف شوم خود برسند.

ابراهیمی افزود: تعدادی از سلبریتی ‌ها برای جمع کردن چهار نفر هوادار بیشتر حاضر هستند در فضای مجازی ایران را سیاه کنند و درباره فرهنگ غرب تبلیغات سفید انجام دهند، درصورتی که مردم کشورهای اروپایی از ستم و ظلم در کشورشان فراری هستند.

وی تصریح کرد: در جنگ ترکیبی نشان دادن تورم و گرانی و نارضایتی مردم ملاک دشمن است در صورتی‌که کشورمان در حوزه علمی و تولید علم رتبه شانزدهم جهان را دارد و سه برابر جمعیت ایران تولید علم داریم، همچنین در هوافضا رتبه ۱۳، در نانو جایگاه ۱۶، در فیزیک رتبه ۱۳ و همچنین در بهداشت، مسکن، سفرهای خارجی و .... رشد چشمگیری داشته‌ایم که کسی آن را بیان نکرده، امروز دشمن از سلاح اتمی ایران وحشت دارد و دست به ترور نخبگان ایران در انرژی هسته‌ای زده و این به معنای قدرت ایران است.

خبرنگار: شوکت سالاری

ارسال نظرات
پر بیننده ها