خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبی:

رسالت رسانه انقلابی شکست محاصره تبلیغاتی دشمن با جهاد تبیین است

فرخنده گفت: با تبیین درست آرمان های انقلاب و حرکت در مسیر جهاد تبیین قطعا محاصره تبلیغاتی دشمن شکست می خورد.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۴۸
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی فرخنده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته امامت و ولایت گفت: در عصر حاضر ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی از استراتژی‌های غرب است.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین با کار جهادی حاصل می‌شود و با تبیین صحیح آرمان‌های انقلاب قطعا محاصره تبلیغاتی دشمن شکست می‌خورد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه در جهاد تبیین وظیفه خطیری دارند، عنوان کرد: قدرت عظیم انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت جوانان مخلص و انقلابی رسالت خود را به درستی انجام می‌دهد.

فرخنده با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند در ناامید کردن مردم، گفت: در چنین شرایطی بایستی با تحقیق درست مردم را از حقایق آگاه کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: نظام سلطه رو به افول است و این مهمترین فرصت برای انقلاب اسلامی است تا با اصلاح ساختار‌ها و مطالبه گری به تقویت گام دوم انقلاب کمک شود.

وی عنوان کرد: از مهمترین تهدید‌های دشمن در گام دوم انقلاب علیه نظام اسلامی رسانه ضد انقلاب است که به دنبال بزرگ کردن مشکلات کوچک و ناچیز و سوء استفاده از آن است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بر نقد منصفانه و به جا از جانب رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: امید آفرینی و معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی از رسالت‌های مهم رسانه‌های استان است.

همچنین در این مراسم سجاد رضایی مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا (ع) استان گفت: ما امروز در عرصه فضای مجازی در یک جنگ عظیم رسانه‌ای یا فراتر از آن قرار داریم و متاسفانه دشمن به دنبال تجاوز صد درصدی بر افکار عمومی جامعه است.

وی عنوان کرد: فعالان رسانه‌ای امروز درگیر جنگ اراده‌ها و تصمیم سازی‌ها هستند که خواسته یا ناخواسته در خراسان جنوبی نیز با این مسئله نیز روبه رو هستیم.

رضایی بر مطالبه گری به جا و صحیح فعالان فضای مجازی و رسانه تاکید کرد و گفت: اگر مطالبه گری درست از موضوعات جامعه توسط مردم و دلسوزان صورت نگیرد قطعا دشمن فضای جامعه را به نفع خود بدست می‌گیرد.

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا (ع) با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: بایستی مطالبه گری در جامعه و حل مشکل مردم بدست بچه‌های انقلابی انجام شود گفت: اگر مطالبه‌گری مردم به دست رسانه‌های غربی بیافتد هدف‌ها متفاوت خواهد شد. 

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ دولت سیزدهم فرمودند: امروز بیشترین تحرکات دشمن بر علیه جمهوری اسلامی بیش از عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی در زمینه رسانه‌ای و جنگ تبلیغاتی است که متاسفانه در این زمینه ضعف داریم و کم کاری شده است.

رضایی بر برنامه ریزی در راستای جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: با هدف گذاری درست، شناخت نقشه دشمن و طرح موضوعات متناسب با آن می‌توان هجمه‌های رسانه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی بیان کرد: در جنگ رسانه‌ای بایست اتاق فرماندهی شکل بگیرد و تمام فعلان عرصه رسانه با نگاه نافذ و بصیرت کامل وارد میدان شوند تا بتوانیم تکلیفی که در این عرصه بر دوش ماست به درستی به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار