توسط سپاه زرند؛

بیش از1000بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می گردد

همزمان با دهه امامت و ولایت وعید غدیر،بیش از 1000بسته معیشتی به ارزشش هرکدام 500هزار تومان توسط این ناحیه بین نیازمندان شهرستان توزیع می گردد.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۰۴
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ پاسدار حسین امیری، فرمانده سپاه زرند با تبریک دهه امامت و ولایت وعیدغدیرخم بیش از 1000بسته معیشتی شامل،برنج،روغن،ماکارونی،ربع گوجه به ارزش هربسته 500هزارتومان بین نیازمندان شهرستان زرند توزیع می گردد.

وی افزود : در پاسخ به امام خامنه ای مد ظله العالی ، از زمان همه‌گیری بیماری کرونا در سطح کشور بیش از 15 هزار بسته معیشتی تحت عنوان کمک‌های مومنانه با مشارکت خیرین،  پایگاه‌ها و نواحی مقاومت و گروه‌های جهادی شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار حسین امیری  افزود: در این  مرحله کمک‌های 1000 بسته معیشتی شامل اقلام اساسی به ارزش هر بسته 500 هزار تومان تهیه شده که توسط پایگاههای مقاومت در اختیار گروه‌های هدف در شهر و روستا قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه محرم قرارداریم ، برای حمایت بیشتر از محرومین و نیازمندان در نظر داریم این رزمایش را ادامه داده و همچنان در کنار آنان باشیم بنابراین از نیکوکاران درخواست داریم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌ها و نواحی مقاومت شهر و روستاها ارائه دهند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار