خبرهای داغ:
فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) صالح‌آباد خبر داد

برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری در راستای جهاد تبیین

همدان-فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) صالح‌آباد از برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری و کارگاه‌های پرسش و پاسخ و رفع شبهات با حضور اساتید مجرب قدمی در راستای جهاد تبیین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۴۷
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

علیرضا عقیقیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک دهه امامت و ولایت و تقارن این دهه با هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: واقعه غدیر یکی از مهمترین واقعه‌های تاریخ است که باید اهمیت آن را برای دیگران تبیین کنیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت این ایام گفت: تلاش ما بر این بوده که با برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری و کارگاه‌های پرسش و پاسخ و رفع شبهات با حضور اساتید مجرب قدمی در راستای جهاد تبیین برداریم.

فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) صالح‌آباد تصریح کرد: با نزدیک شدن به بزرگ‌ترین عید مسلمانان، مزار شهدای صالح آباد توسط بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) غبارروبی و شست‌وشو شد و در ادامه نیز بسیجیان این حوزه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

وی افزود: برگزاری دوره آموزش مقدماتی و کلاس‌های تبدیل عضویت بسیجیان همراه با کلاس‌های آموزش نظامی، ورزش‌های رزمی و کلاس‌های عقیدتی و احکام و همچنین کلاس‌های تربیت تعالی حوزه‌ای با حضور اساتید برجسته استانی برگزار شد.

عقیقیان با اشاره به موضوع عفاف و حجاب و تبیین فرهنگ حجاب گفت: روایت‌های مختلف قرآنی با تاکید بر رعایت عفت به این نکته توجه دارد که هر زن و مردی که در جامعه زندگی می‌کند باید از اصول و قوانین حجاب در اجتماع پیروی کند و آن را مختص به بانوان ندانیم.

وی بیان کرد: در راستای بزرگداشت هفته عفاف و حجاب نیز تجلیل از بانوان محجبه در این هفته توسط بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صالح آباد اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار