امام جمعه ایلام با بیان اینکه نقش دیوان محاسبات در سالم نگاه داشتن مدیران بی بدیل و برای سالم سازی اقتصاد بسیار تاثیرگذار است، گفت: کارکنان دیوان محاسبات پاسداران حفاظت از بیت المال هستند.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۵۴
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در  دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان دیوان محاسبات استان، اظهار کرد: کارکنان دیوان محاسبات پاسداران حفاظت از بیت المال هستند.

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، ابراز کرد: در طول تاریخ، برای اینکه میراث تشیع برای ما بماند، هزینه های زیادی پرداخت شده است و حتی فضا به گونه ای بوده است که کسی جرات نمی کرد حب خود را به آل علی(ع) بیان کند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی با افتخار از نعمت ولایت برخوردار هستیم که نعمت بزرگی است و باید قدر این نعمت الهی را دانست، حضرت امام رضا(ع) در جمع مردم نیشابور می فرماید که ولایت و محبت حضرت علی(ع) قلعه و حصار نفوذ ناپذیر است و هر کسی که وارد این قلعه شد از عذاب الهی در امان است.

وی یادآور شد: البته این محبت و پذیرش ولایت حضرت علی(ع) باید در عمل بوده نه اینکه تنها لقلقه زبان باشد، پذیرش ولایت امام معصوم(ع) و در راس آن حضرت امام علی(ع) انسان را در زمره حزب الله قرار می دهد و وقتی در دایره حزب الله قرار گرفت، البته با شرایطی که دارد، او پیروز است، این نعمتی بزرگ است که خدواند متعال به ما عطا کرده است.

حجت الاسلام کریمی تبار ابراز کرد: در شرایطی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید که دو قطب قدرت حاکم بر جهان یا اعتقاد به خدا نداشتند یا معتقد بودند که دین از سیاست جداست و به نقش خداوند متعال در زندگی اجتماعی اعتقادی نداشتند،  انقلاب اسلامی به رغم این شرایط، حکومت دینی را بر مبنای اسلام ناب محمدی تشکیل داد و امروز در برابر استکبار ایستاده و مقاومت می کند و امروز توجه همه نظریه پردازان جهان را به خود جلب کرده است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: تمام تلاش دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی تبدیل به شکست شده و توطئه های آنان خنثی گردیده است و دنیای تجربه گرای امروز به انقلاب اسلامی نگاه می کند، استقلال و ظلم ستیزی نظام اسلامی امروز مورد توجه آزادیخواهان جهان قرار گرفته است اما باید در زمینه اقتصادی نیز این توجه را به خود جلب کنیم.

وی یادآور شد: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است که ما از نظر اقتصادی با مشکل مواجه شویم، تا این الگو بودن نظام اسلامی شکل نگیرد و می دانند که اگر این امر شکل بگیرد با عقبه فرهنگی غنی که داریم به عنوان الگویی بی بدیل در جهان تبدیل شده و منافع آنان به خطر خواهد افتاد و نقش کارکنان دیوان محاسبات به عنوان حافظان و پاسداران بیت المال، بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

حجت الاسلام  کریمی تبار با اشاره به بُعد نظارتی دیوان محاسبات در زمینه هزینه کرد اعتبارات در مسیر قانونی، گفت: نقش دیوان محاسبات در سالم نگاه داشتن مدیران بی بدیل و برای سالم سازی اقتصاد بسیار تاثیرگذار است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: به برکت اسلام و انقلاب اسلامی امروز فضایی برای ما ایجاد شده است، شهدایی زیادی را تقدیم کرده ایم، دنیای کفر علیه ما بسیج شده است، در این فضا کارمند نظام جمهوری  اسلامی هستیم،  نظام انقلاب اسلامی محصول خون شهدا است، میلیون ها انسان جان خود را از دست داده اند تا میراث گرانبهای انقلاب اسلامی امروز به من و شما برسد و در این حکومت به عنوان کارگزار جمهوری اسلامی کار کنیم و این کار باید توام با باور دینی باشد که در برابر  مکتب اسلام و خون شهدا مسئول هستیم.

وی تصریح کرد: توفیقی است که خداوند به ما عطا کرده است که در نظام جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم باشیم و کار و خدمت ما باید موجب رضایت مردم شود، تا می توانیم به دنبال رضایت پروردگار و رضایت مردم باشیم.

امام جمعه ایلام در پایان خاطرنشان کرد: شما در مجموعه دیوان محاسبات، کسانی هستید که مورد اعتماد هستید، البته ارتباط با خدا را بیشتر کنید، کار شما ارزشمند است و باید در برابر تخلفات با توکل به خدا مقاومت کرد که تکیه گاه همه ما خداست.

ارسال نظرات