خبرهای داغ:

چهارمین دوره طرح مهمانی مولا در سرخه اجر شد

همزمان با روز عید غدیرخم چهارمین دوره طرح مهمانی مولا با طبخ غذا توسط مردم در منازلشان به همت محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۹۷
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه ولایت و امامت ویژه برنامه های جذاب و شاد به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج و هیئت ها در محله ها و کوچه ها و خیابان های شهر سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین احسانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در حاشیه اجرای برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه نوگلان حسنی همراه با قصه گوئی، مسابقه و برنامه های شاد با حضور حجت الاسلام و المسلمین دلارام در جوار نورانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) همراه با اهدا جوايز با حضور با شکوه کودکان و نونهالان سرخه به همت ستاد برگزاری جشن عید غدیرخم محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

او افزود: همزمان با برگزاری جشن غدیر در شب عید؛ حرکت دسته شادی نمازگزاران از مسجد تا تکیه حضرت علی اصغر (ع) جهت حضور در جشن همراه با اهدا گل به همشهریان در مسیر حرکت انجام شد.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: همزمان با روز عید اسباب بازی به فرزندان غدیر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) اهدا شد. بانی این حرکت نیکوکارانه غلامرضا حمزه از بسیجیان محله بوده است.

احسانی بیان داشت: طرح «مهمانی مولا 4» در قالب اطعام ظهر عیدغدیر با مشارکت گسترده همشهریان انجام شد. در این طرح مردم غذاها را در منزل طبخ و به صورت ظرف غذا به مسجد تحویل دادند. با مشارکت بسیجیان این غذاها بین خانواده های نیازمند در سطح محله توزیع شد.

او عنوان کرد: همچنین در طی پویشی با یاری خانواده ها در نظر داریم کیک جشن غدیر با کمک مادران و فرزندان طبخ و به مسجد تحویل داده شد تا به همت بسیجیان توزیع آن بین خانواده های نیازمند در محله انجام گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار